hittah Skrevet 22. januar 2016 #21 Skrevet 22. januar 2016 Den 7.1.2016 at 22.58, AnonymBruker skrev: Har jeg gjort mange ganger også. Våkner og har lyst til å drepe både kjæresten og elskerinna. Anonymkode: 3a9c4...7e7 Jeg også, gjerne stor gråtende og kjefter på mannen om at han for faen kunne gjort det slutt først Og til TS: Jeg tror det er normalt å drømme slik, kan drømme slik jeg også og det er ubehagelig når jeg våkner. Men drømmene er og blir drømmer. Heldigvis ikke virkelige.
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. januar 2016 #22 Skrevet 22. januar 2016 Trodde det var vanlig å både drømme om og fantasere om andre. Fælt så prippen du var da.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 22. januar 2016 #23 Skrevet 22. januar 2016 Og kalle det utroskap når man drømmer at man er utro er idioti på det høyeste nivå.
SardintrollReturns Skrevet 23. januar 2016 #24 Skrevet 23. januar 2016 Det er bare drømmer. Jeg har pult så mange forskjellige mannfolk (og noen kvinner) i drømmeland, og det er ytters sjelden at de involverer min kjære, og han har selv innrømmet å ha hatt våte drømmer om andre jenter, så vi er skulls der. xD
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå