Gå til innhold

Utro i drømme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift, har to barn og et godt forhold til mannen min. Gravid og har veldig stor sexlyst for tiden...

For et par netter siden hadde jeg en herlig drøm hvor jeg hadde sex med en mann i bygda som jeg kjenner litt. Har tenkt på det siden, det var så bra!!

Er litt ambivalent, føler nesten at jeg har vært utro og det er en veldig dårlig følelse. Samtidig elsket jeg det og håper jeg vil fortsette å drømme slik, veldig livaktig og komplett historie. 

Er det flere som har det slik? Pleier aldri å drømme så konkret, mer bruddstykker og da om fremmede. 

Anonymkode: 3a9c4...7e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke at det er utroskap når man drømmer.

• Liker 3
Skrevet

tror det er veldig normalt

Skrevet

Misunnelig 😉

I mine drømmer kommer jeg aldri til saken!

• Liker 1
Skrevet

Er og utro i drømmeland. Sover og tenke på alt annet en kona. Og så kommer jeg til virkelgheten

AnonymBruker
Skrevet

Har det heldigvis veldig bra med mannen også, så det var ingen nedtur å våkne.

Men for en merkelig følelse å drømme så livaktig om en annen! Neste gang jeg møter han blir rart, nå "vet" jeg jo hvordan han er og gjør det, haha...

Ts

Gjest Saurus
Skrevet

:ler: Du er sykelig monogam :P

Og nei, du vet ikke "hvordan han gjør det".

• Liker 1
Skrevet

Du er heldig som bare drømte om en du kjenner, jeg har drømt om Anders Breivik. Da kan man begynne å snakke om å føle seg skitten og utro:fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, frk91 skrev:

Du er heldig som bare drømte om en du kjenner, jeg har drømt om Anders Breivik. Da kan man begynne å snakke om å føle seg skitten og utro:fnise:

:ler:

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Saurus skrev:

:ler: Du er sykelig monogam :P

Og nei, du vet ikke "hvordan han gjør det".

Det er jo ikke den verste attesten å få for ei gift kvinne. :P

Mener selvfølgelig ikke at jeg vet det, men det føles helt merkelig. Det verste er at jeg synes han er sexy IRL også, kommer garantert til å minnes drømmen når jeg møter han igjen. 

TS

Skrevet (endret)

Skammelig, rett og slett. Jeg håper virkelig du gjør det rette og forteller mannen din hva du har gjort i din neste drøm.

Endret av Suppemann
Skrevet

Så lenge du ikke stønner hans navn i søvne så går det bra ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Suppemann skrev:

Skammelig, rett og slett. Jeg håper virkelig du gjør det rette og forteller mannen din hva du har gjort neste gang du drømmer.

Regner med at det skulle være et ironiflagg under der..?

TS

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg drømmer alltid at den jeg er sammen med er utro mot meg.. Spesielt når vi hadde det kjempe bra i forholdet og alt egentlig var en dans på roser.. 
Nå som det er over drømmer jeg selvfølgelig bare fine ting og våkner av at jeg ligger og gliser. :(

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, snoopy_93 skrev:

Jeg drømmer alltid at den jeg er sammen med er utro mot meg.. Spesielt når vi hadde det kjempe bra i forholdet og alt egentlig var en dans på roser.. 
Nå som det er over drømmer jeg selvfølgelig bare fine ting og våkner av at jeg ligger og gliser. :(

Har jeg gjort mange ganger også. Våkner og har lyst til å drepe både kjæresten og elskerinna. :fnise:

• Liker 1
Gjest Saurus
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke den verste attesten å få for ei gift kvinne. :P

Mener selvfølgelig ikke at jeg vet det, men det føles helt merkelig. Det verste er at jeg synes han er sexy IRL også, kommer garantert til å minnes drømmen når jeg møter han igjen. 

TS

Jeg tror du har godt av å senke de hypermonogame skuldrene dine og la tankene fare skitne veier neste gang du ser fyren ;)

Hilsen annen gift kvinne med barn :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det samme.

Det kan være både med folk jeg liker, folk jeg selv har tenkt at "den personen kunne jeg aldri tenkt meg å være sammen med".

Og som noen sa føles det ganske bra.

Husker en morgen jeg våknet opp og hadde vært kjæreste med Taylor Swift. Var i utrolig godt humør den morgenen. Det merkelige er at jeg likte henne ikke så godt før den drømmen, men det har av en eller annen grunn endret seg.

Anonymkode: 5ac06...3dc

• 2 uker senere...
Skrevet

Ts her. Ny drøm da jeg hvilte i dag!

Hadde sex med ei nydelig jente. Slikket henne og kjenner enda akkurat hvordan det føltes... Fantastisk livaktig drøm igjen, men heldigvis var det ei ukjent jente denne gangen. :) Digger at svangerskapet gir meg økt sexlyst og slike drømmer..!

• Liker 1
Skrevet
Den 6.1.2016 at 23.23, AnonymBruker skrev:

Jeg er gift, har to barn og et godt forhold til mannen min. Gravid og har veldig stor sexlyst for tiden...

For et par netter siden hadde jeg en herlig drøm hvor jeg hadde sex med en mann i bygda som jeg kjenner litt. Har tenkt på det siden, det var så bra!!

Er litt ambivalent, føler nesten at jeg har vært utro og det er en veldig dårlig følelse. Samtidig elsket jeg det og håper jeg vil fortsette å drømme slik, veldig livaktig og komplett historie. 

Er det flere som har det slik? Pleier aldri å drømme så konkret, mer bruddstykker og da om fremmede. 

Haha, det er som å lese om meg selv 😂 er også gravid og sexlysten er virkelig på topp.. Har hatt 2 lignende drømmer om fedre i  bhg til sønnen min.. veldig virkelige drømmer, deilig :P samboer bare ler av meg og straffer meg litt ekstra hardt neste gang vi har oss 😋

Skrevet

Jeg tror de fleste har seksuelle drømmer, du er jo ikke utro av den grunn kjære deg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...