Gå til innhold

Click in hairextensions eller clip on? Hva er riktig? Eller er det flere typer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt extensions før og lyst til å prøve. Men det er jo en jungel der ute med navn.. Og hva heter det egentlig de du bare har i for en dag når man føler for langt hår? Og hva anbefales.?  Håret mitt er slitt og jeg røyter mye, og har brukt priorin fra apoteket i par -3 måneder for sterkere hår.  Vanlig extensions som man sveiser på er jeg redd ødelegger håret enda mer så tenker at clip on? Eller click in eller hva dette heter er best for meg.. 32

Anonymkode: 06587...59f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen som vet litt svare? 

AnonymBruker
Skrevet

Det heter clip on extension. De passer best om du bare vil ha langt hår av og til. Enkle å sette på, fordel om du har litt tykt hår fra før, da er det enklere å skjule festene. Pass på at du kjøper ordentlig menneskehår, ikke syntetisk. 

Keratin og tape extension er best om du vil ha langt hår hele tiden, men disse er dyrere. Må til frisør for å feste de og fjerne. De varer i ca et halvt år. Sliter en del på håret. 

Anonymkode: b07bc...ed3

Gjest cheshirecat
Skrevet

Anbefaler tape. (Viss du får jobben utført av en god frisør..) koster noen tusenlapper men i motsetning til sånn som man "lodder" på håret, så kan tape taes ut enten hjemme eller hos frisør, og brukes igjen både en og to ganger. Er billigere også.

AnonymBruker
Skrevet

Okei, tusen takk for svarene :)  blir nok den clip on. Har frisørerer dette eller må jeg bestille på nett? Hvilke sider er best? Og må de klippes til og farges lik min egen farge? 

Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for tulleinnlegg, avsporinger, kontaktannonse og svar til dette.

Tekola, admin.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt extensions før og lyst til å prøve. Men det er jo en jungel der ute med navn.. Og hva heter det egentlig de du bare har i for en dag når man føler for langt hår? Og hva anbefales.?  Håret mitt er slitt og jeg røyter mye, og har brukt priorin fra apoteket i par -3 måneder for sterkere hår.  Vanlig extensions som man sveiser på er jeg redd ødelegger håret enda mer så tenker at clip on? Eller click in eller hva dette heter er best for meg.. 32

Jeg har slev fra CaliforniaHair clip on beste jeg har prøvd og det er lagd av menesker hår så går ann å krølle og så videre lik dem på facebook  og gå in på siden jeg er hvertfal forbøyd

Anonymkode: b7b8c...dfb

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slev fra CaliforniaHair clip on beste jeg har prøvd og det er lagd av menesker hår så går ann å krølle og så videre lik dem på facebook  og gå in på siden jeg er hvertfal forbøyd

Tusen takk for tips :)

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får du kjøpt det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...