Gå til innhold

Trenger tips veer hair extensions -gjerne frisører eller noen med god erfaring!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dessverre fått utdelt et helt elendig hårgen.. det er så tynt, skjørt og pistrete  -helt håpløst. Ikke kan jeg ha kort hår (det er for tynt og for mykt), og håret vokser ikke forbi bh-stroppen bak - uansett hvor lenge jeg sparer (og det er ikke akkurat pent heller, med langt, ekstremt tynt og pistrete hår). Eneste jeg kan ha er halvlang bob. 

jeg VET jeg neder opp med denne bob frisyren senere, men vil ha en siste periode med langt hår - og må da ty til hairekstensions. Har brukt det tidligere over flere år og var variert ifht kvalitet og hvor naturlig det så ut. Har prøvd både keratin, tape, sånn flette med påsydd hår (som man får i afro.salonger) og clip on.

Clips og annet av/på hår er uaktuelt - så mye styr orker jeg ikke hver dag. Men er usikker på hva jeg bør velge - og vil gjerne ha noen gode råd fra dere som har peiling. Vil det skal se mest mulig naturlig ut selvsagt.. Var minst fornøyd med tape-ekst  -fordi mitt eget hår har litt fall/halvkrøller, og med tapeekst måtte jeg hele tiden bruke rettetang - og det orker jeg heller ikke å styre med hver dag.. Var råfint første dagen (var på hendrix), men etter første hårvask så det helt fake ut - mitt eget hår la seg på toppen av ekstensinshåret og så egentlig helt latterlig ut - så endte med å bare gå med flette til jeg ble drittlei og fjernet det etter 4uker..

Har du noen gode råd/tips til en desperat jente som virkelig ønsker langt og naturlig hår med litt fall - og som ikke krever mye styling/styr hver eneste morgen? Og gjerne tips om frisør/salong i Oslo/Akershus/romerike?

Anonymkode: e93c4...ac3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å gå tilbake til salongen å forklare problemet ditt. Det kan være at du har vært uheldig å fått en pakke med dårlig hår, det kan lett skje da man ikke får kvalitetssjekket det før det er satt på hodet å vasket. Av våre pakker på vår salong er ca 1 av 100 pakker ett ødelagt hår. Kunden får selvfølgelig nytt hår kostnadsfritt.  Det kan også være at extensions må klippes litt mer for at ditt skal legge seg bedre inn. 

Frisører ønsker selvfølgelig at kundene skal være fornøyd, så stikk innom å si ifra, du får garantert hjelp! 

Skrevet (endret)

Hadde samme problem, forsøkte Hendrix først, men ble ikke fornøyd. Tok en lang pause og går nå til Matilda hos Adam og Eva Nedreslottsgate. Hun er superflink, og jeg anbefaler henne til alle! Mitt hår er veldig tykt og ikke bra egnet for extensions (de faller raskt av), men hun fikset det. Ellers har jeg inntrykk av at kuring er viktig for å holde håret fint. Påsetting og kunnskap hos frisøren er også essensielt; produktanbefalinger, vedlikeholdsråd,  osv. Jeg kommer nok til å gå for keratinfester neste gang, da håret mitt vokser raskt, og jeg må flytte festene hver fjerde uke.

Endret av Madeleine*
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...