Gjest Virvel Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 Wangari Maathai mener HIV er utviklet for å utrydde den svarte rase. Her. En konspirasjonsteori som nesten er X-files verdig. :o
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 Hehe, en psykotisk fredsprisvinner
Gjest Valhalla Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 hehe hva har Trøffelhelten å si til dette , er det derfor du likte tildelingen?
Gjest Hillary.. Skrevet 8. oktober 2004 #5 Skrevet 8. oktober 2004 :o Det der er ekstremt pinlig hvis det er korrekt. Det går ikke an. Synes noen andre burde fått fredprisen i år uansett. El Baradei for eksempel. Eller hva med Valhalla?!
Gjest Valhalla Skrevet 8. oktober 2004 #6 Skrevet 8. oktober 2004 Ja jeg kunne trengt noen kroner fattig student som jeg er, men jeg tror jeg må satse på lotto.
Gjest NOMADEN Skrevet 9. oktober 2004 #7 Skrevet 9. oktober 2004 Dette er det dummeste jeg har lest. Det har vært påstått at AIDS virus har vært dyrket i Camerun for mange år siden av vestige forskere, og at noe av disse viri kom på avveier. Bull. Det mest sansyniger er sex med dyr (aper) som det har vist seg er resistente mot HIV smitte, hvilket mennesker ikke er. Det første tilfelle av AIDS i den vestlige verden ble oppdaget hos en homofil canadisk steward i 1984. Han fløy på Afrika og hadde en promiskøs livsstil. At årets fredsprivinner kommer med disse beskyldningene er hårreisende. En treplanter med milliongasje i regjeringsposisjon med et forkvaklet syn på Europa. Jo takk. Det viser kompetansenivået hos den norske Nobelkommite. Litteraturprisen gikk til en homofob kvinne på ytterste venste fløy. Alle priser i denne genre er alltid politisk korrekte. Det svenske univeritetbiblioteket hadde 3 bøker av pristageren. GRATTIS!
Gjest Valhalla Skrevet 9. oktober 2004 #8 Skrevet 9. oktober 2004 Så er det feminiserte landet sverige der alle partiene smykker seg med at de er feminister også da. Nå for litt siden var det et forslag oppe om å skatte alle menn ekstra på grunn av kostnadene samfunnet hadde med vold mot kvinner
Hillary Skrevet 9. oktober 2004 #9 Skrevet 9. oktober 2004 Dette er det dummeste jeg har lest. Det har vært påstått at AIDS virus har vært dyrket i Camerun for mange år siden av vestige forskere, og at noe av disse viri kom på avveier. Bull. Det mest sansyniger er sex med dyr (aper) som det har vist seg er resistente mot HIV smitte, hvilket mennesker ikke er. Det første tilfelle av AIDS i den vestlige verden ble oppdaget hos en homofil canadisk steward i 1984. Han fløy på Afrika og hadde en promiskøs livsstil. At årets fredsprivinner kommer med disse beskyldningene er hårreisende. En treplanter med milliongasje i regjeringsposisjon med et forkvaklet syn på Europa. Jo takk. Det viser kompetansenivået hos den norske Nobelkommite. Litteraturprisen gikk til en homofob kvinne på ytterste venste fløy. Alle priser i denne genre er alltid politisk korrekte. Det svenske univeritetbiblioteket hadde 3 bøker av pristageren. GRATTIS! Er Elfriede Jelinek homofob? Lenke! I likhet ed de fleste andre kan jeg ikke si at eg kjenner henne noe særlig, men har forstått det slik at hun i hevrt fall står i sterk opposisjon til "nazi-kulturen" i Østerrike. Sånn sett er jo prisen korrekt. Men det hevdes jo at bøkene hennes leses best uten å forvente en historie... Og ærlig talt - hvorfor kan man ikke velge en forfatter som er litt elsket og som folk forstår?!
nat26 Skrevet 9. oktober 2004 #11 Skrevet 9. oktober 2004 Herregud er det mulig?Er selv opprinnelig fra Afrika men dette er det dummeste jeg har hørt!!Hun aner sikkert ikke hvor mange som har HIV i europeiske land!Hvorfor skulle dem da få det?De er de ikke svarte så vidt jeg vet
Mossa Skrevet 9. oktober 2004 #12 Skrevet 9. oktober 2004 Biologisk/kjemiske våpen har slått feil før, så hvem vet...kanskje et forskningprosjekt på avveie!?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2004 #13 Skrevet 10. oktober 2004 Føler hun er litt rasistisk imot sine egne jeg da... Litt sånn "de svarte er så dumme, at å finne opp en sykdom som ble overført bla. ved ubeskyttet sex var den simpleste måten å gjøre det på, for de er så dumme at det gjør de i ett kjør..." forøvrig burde jo da disse slemmingene ha tenkt på at ikke alle var like rasistiske som de, og at hvite kunne tenkes å ligge med de... Nei, dette var en sprøtt utsagn, gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå