AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Noen som har noen hotellanbefalinger i London? Skal være for to voksne og en ungdom. Helst med umiddelbar nærhet til Marble Arch. Pris per natt max. kr 1800 Anonymkode: 67755...4e8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 http://no.hotels.com/mobile/hotelDetails.html?tab=description&q-localised-check-in=08.02.2016&hotel-id=214651&q-room-0-adults=2&YGF=14&MGT=1&WOE=2&q-localised-check-out=09.02.2016&WOD=1&ZSX=0&SYE=1&q-room-0-children=0&referrerHotelId=121965 Dette f eks? ikke bodd der selv, men bodd på mange andre hoteller i paddington-området, og det pleier å være bra. Og særlig i den prisklassen; jeg pleier å legge meg på 600kr/natta, og det funker helt fint, så da er det nok bra for dobbelt så mye 😜 Anonymkode: a49c0...755
allesote Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: http://no.hotels.com/mobile/hotelDetails.html?tab=description&q-localised-check-in=08.02.2016&hotel-id=214651&q-room-0-adults=2&YGF=14&MGT=1&WOE=2&q-localised-check-out=09.02.2016&WOD=1&ZSX=0&SYE=1&q-room-0-children=0&referrerHotelId=121965 Dette f eks? ikke bodd der selv, men bodd på mange andre hoteller i paddington-området, og det pleier å være bra. Og særlig i den prisklassen; jeg pleier å legge meg på 600kr/natta, og det funker helt fint, så da er det nok bra for dobbelt så mye 😜 Anonymkode: a49c0...755 Bodde her sist jeg var i London og jeg var IKKE fornøyd. Doen lakk, dusjen funket ikke, sengen var hard osv. Endte med å bytte hotell. Kan hende jeg var veldig uheldig, men oppholdet var ikke bra... Ellers vil jeg anbefale TS å kanskje se etter leiligheter. Vi har leid leilighet i London to ganger, og det har kostet oss veldig lite, og hatt bra standard. Ene gangen (i den fineste leiligheten faktisk) betalte vi 1300,- for to uker (jeg og kjæresten, til sammen)!! Den leiligheten var utenfor "sentrum", men det tok ett minutt å gå til nærmeste undergrunn, og 5 minutter så var du på Oxford.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 Vi bor gjerne på Marriott Hotel Marble Arch når vi er i London. På grunn av nærhet til Marble Arch, kjempegod bussforbindelse med hele byen fra Edgware road, og at hotellet er fint og har basseng/boblebad. De har familierom med to dobbeltsenger. Mulig at prisen er litt i overkant av 1800. Vi pleier å være fire der, og med 4 personer på rommet koster det ca 2500 per natt. Anonymkode: 9bd8b...707
Gjest Ms. Daisy Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Sist bodde vi på Grand Central Plaza http://www.grand-plaza.co.uk/ Hyde Park og Bayswater undergrunn er like i nærheten.
funginger Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Jeg bodde på Lancaster London hotell, veldig grei beliggenhet og fint og rent.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Den 8.1.2016 at 2.16, missvivi skrev: Bodde her sist jeg var i London og jeg var IKKE fornøyd. Doen lakk, dusjen funket ikke, sengen var hard osv. Endte med å bytte hotell. Kan hende jeg var veldig uheldig, men oppholdet var ikke bra... Ellers vil jeg anbefale TS å kanskje se etter leiligheter. Vi har leid leilighet i London to ganger, og det har kostet oss veldig lite, og hatt bra standard. Ene gangen (i den fineste leiligheten faktisk) betalte vi 1300,- for to uker (jeg og kjæresten, til sammen)!! Den leiligheten var utenfor "sentrum", men det tok ett minutt å gå til nærmeste undergrunn, og 5 minutter så var du på Oxford. Har du lenken til den leiligheten?? Ble veldig interessert! Anonymkode: 90dc4...719
Gjest eksiltronder Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 Har vært mye i London, og det er søren meg mye ræl når det kommer til hoteller der! De aller fleste har jo så små rom at man knapt klarer å skifte mening engang MEN: Sist vi var i London (november) bodde vi på Dorsett Shepherds Bush, og her tror jeg jammen meg jeg har funnet et stamhotell. Flott service, kjempekjekk beliggenhet, forholdsvis nytt og veldig fine rom. Ligger på rundt 1500 kroner natta. Hotellet har 3 tube-stasjoner innen 2 minutters gange, og Marble Arch ligger 15 min unna. Det er et diiigert kjøpesenter rett rundt hjørnet for hotellet, og en egen restaurantgate med veldig mye god mat fra all verdens hjørner. Anbefales!
allesote Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du lenken til den leiligheten?? Ble veldig interessert! Anonymkode: 90dc4...719 Skal se om jeg finner den igjen 1
Chelsea Skrevet 10. januar 2016 #10 Skrevet 10. januar 2016 Noen år siden vi var der men vi var veldig fornøyd med Radisson Blu Edwardian Berkshire som ligger nærmest på Bond tubestation på Oxfort Street
FrkPedersen Skrevet 16. januar 2016 #11 Skrevet 16. januar 2016 holiday inn oxford circus, the cumberland, thistle marble arch, raddison blu portman hotel, st giles London, saint georges hotel, radisson blu edwardian berkshire, double tree by hilton marble arch 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå