Gjest Gjespen Skrevet 14. oktober 2004 #41 Skrevet 14. oktober 2004 Jeg vil at min kjære også skal gjøre sånn!!! Jeg vil også at han skal gi meg en kommando som jeg bare må adlyde og lystre :oops: Men han tror jeg ikke er sånn som liker det... Og jeg vil ikke snakke med han om det på forhånd, for jeg liker ikke å si hvordan jeg vil ha det. Jeg vil han skal overraske meg, ikke komme to dager etterpå fordi jeg sa det til han på forhånd :-? Hva om du gjør akkurat det motsatte, dvs overasker han. Flytt gjerne noen grenser i hans oppfatning av deg. Da kan det hende at du blir overasket av han en annen gang... Gjespen
Gjest Gjespen Skrevet 14. oktober 2004 #42 Skrevet 14. oktober 2004 Så bra at det ble en fin opplevelse - neste gang går du inn i stua og kler av henne for så å utføre samme tjeneste for henne? Det kommer nok til å skje ja. Men det må føles riktig å gjøre det der og da, for hvis man er totalt uten lyst så er det ikke noe særlig å bli overasket på. Gjespen
Suzy Skrevet 15. oktober 2004 #43 Skrevet 15. oktober 2004 Det kommer nok til å skje ja. Men det må føles riktig å gjøre det der og da, for hvis man er totalt uten lyst så er det ikke noe særlig å bli overasket på. Gjespen Det er klart stemningen må være der! Har blitt overrasket på den måten av Mannen, foran tv'n en vanlig kveld, og jeg må si det var en bra opplevelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå