Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #21 Skrevet 11. oktober 2004 Mine barns far gjorde det der stadig. Kom ut av dusjen, i ført badekåpe og stilte seg opp ved siden av meg med en halvstiv en i ansiktshøyde. Kjempedeilig - jeg tente som en fyrstikk hver gang.
aline Skrevet 11. oktober 2004 #22 Skrevet 11. oktober 2004 kommer jo selvsagt an på hva jeg bedriver, hva slags humør jeg er i, hvordan forhold vi har hatt de siste dagene etc. men siden jeg stort sett ikke er særlig glad i å suge, så hadde det vel blitt ett svar alla "in your dreams", med ett lurt smil og god muligheter for litt andre aktiviteter en akkurat suging, men innenfor samme sjanger.... men du kan jo føle litt på humøret hennes før du setter igang? virker hun i godt humør og du vet hun digger å suge deg, så slå til! virker hun fraværende og lite interessert, så kan det bli en real bommert. men lykke til uansett. når hun er våken...
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #23 Skrevet 11. oktober 2004 *fnis* jeg hadde nok lydig tatt den i munnen ja.. Dette er noe min kjære kunne gjort ja... En gang kom han og sa at NÅ skulle jeg få være med på noe jeg sikkert ikke hadde vært med på før.. Han tok oppstilling ved siden av meg (jeg satt i stolen), dro ned buksene og boxern og viste meg en hard en, så bøyde han hodet mitt forrover og klaska stasen et par ganger i bakhodet mitt før han stappa den pent på plass..... Tok vel egentlig ikke så lang tid før den var ute av buksa igjen
Gjest Frigg Skrevet 11. oktober 2004 #24 Skrevet 11. oktober 2004 .. hvis deres mann hadde kommet hjem og etter en varm dusj sagt "sug meg" kun antrukket i håndkle? Bare lurer på andres reasksjoner. Gjespen Jeg hadde ledd. Litt morsomt, men opphissende? Ikke for meg i allefall.
Gjest Lompa Skrevet 11. oktober 2004 #26 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg hadde røsket vekk håndkleet og sugd så han aldri glemte det! Og ved første anledning gjort det samme selv, kommet nydusjet og nybarbert ut fra badet og bedt ham slikke meg, lenge og grundig. *Fanken at jeg har mensen nå, får vel pent vente til fræddan....* :evil: :oops:
Suzy Skrevet 11. oktober 2004 #27 Skrevet 11. oktober 2004 .. hvis deres mann hadde kommet hjem og etter en varm dusj sagt "sug meg" kun antrukket i håndkle? Bare lurer på andres reasksjoner. Gjespen Hadde blitt gledelig overrasket, dytta ham ned i sofaen og satt igang!!
Serpico Skrevet 11. oktober 2004 #28 Skrevet 11. oktober 2004 Må si at det var overraskende mange av dere som var positiv til dette. Så dette må prøves, allerede etter treningen ikveld.
NorthFace Skrevet 11. oktober 2004 #29 Skrevet 11. oktober 2004 Si i fra hvordan det gikk da... Personlig hadde jeg bare sagt: "What have you done for me lately?!" Hvis jeg f.eks. har tilbragt dagen hjemme med husarbeid og matlaging, hadde jeg ikke giddet å suge enn mann som ikke hadde løftet en finger for meg den dagen... Da tenner jeg mer på: "Legg deg ned kjære så skal du få en "massasje" du sent vil glemme..."
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #30 Skrevet 11. oktober 2004 Si i fra hvordan det gikk da... Personlig hadde jeg bare sagt: "What have you done for me lately?!" Hvis jeg f.eks. har tilbragt dagen hjemme med husarbeid og matlaging, hadde jeg ikke giddet å suge enn mann som ikke hadde løftet en finger for meg den dagen... Da tenner jeg mer på: "Legg deg ned kjære så skal du få en "massasje" du sent vil glemme..." så typen din må betale (i form av husarbeid) for å få sex av deg? hmm...
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #31 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg liker dårlig å bli kommandert. Spesielt seksuelt. (En liten feministdrage som våkner, kanskje?) Reaksjonen hadde nok blitt noe i retning:"yeah, right, baby... du kan å spøke du, gutten min..."
Gjest Gjespen Skrevet 11. oktober 2004 #32 Skrevet 11. oktober 2004 Det var faktisk såpass mange som ga positive tilbakemeldinger her inne på mitt første innlegg at jeg tro til igjen. Og denne gangen var hun våken. Jeg tror jeg aldri har sprutet så mye noen gang Men uansett så så jeg an hennes humør først og det var i den rette mooden. Dette skal nok gjentaes. Gjespen.
aline Skrevet 12. oktober 2004 #33 Skrevet 12. oktober 2004 ... Men uansett så så jeg an hennes humør først og det var i den rette mooden...... kos dere.
Gjest Lompa Skrevet 12. oktober 2004 #34 Skrevet 12. oktober 2004 Så bra! Slik skal det være! Vel og merke hvis det går motsatt vei og...?;-) Kos dere!
Suzy Skrevet 12. oktober 2004 #35 Skrevet 12. oktober 2004 Så bra at det ble en fin opplevelse - neste gang går du inn i stua og kler av henne for så å utføre samme tjeneste for henne?
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #36 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg vil at min kjære også skal gjøre sånn!!! Jeg vil også at han skal gi meg en kommando som jeg bare må adlyde og lystre :oops: Men han tror jeg ikke er sånn som liker det... Og jeg vil ikke snakke med han om det på forhånd, for jeg liker ikke å si hvordan jeg vil ha det. Jeg vil han skal overraske meg, ikke komme to dager etterpå fordi jeg sa det til han på forhånd :-?
Suzy Skrevet 12. oktober 2004 #37 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg vil at min kjære også skal gjøre sånn!!! Jeg vil også at han skal gi meg en kommando som jeg bare må adlyde og lystre :oops: Men han tror jeg ikke er sånn som liker det... Og jeg vil ikke snakke med han om det på forhånd, for jeg liker ikke å si hvordan jeg vil ha det. Jeg vil han skal overraske meg, ikke komme to dager etterpå fordi jeg sa det til han på forhånd :-? Så sant du ikke har giftet deg med en clairvoyant må du nok finne deg i å betro fantasiene og tenningsmønstrene dine til ham før han kan vite hva du liker/tenner på... Fortell ham hva du liker og be ham om å overraske deg da vel...
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #38 Skrevet 12. oktober 2004 Så sant du ikke har giftet deg med en clairvoyant må du nok finne deg i å betro fantasiene og tenningsmønstrene dine til ham før han kan vite hva du liker/tenner på... Fortell ham hva du liker og be ham om å overraske deg da vel... Jeg vet... Noen ganger overrasker han meg faktisk, men han er alltid forsiktig. Han oppdager jo at det tenner meg. Men likevel holder han seg til det "trygge". Og noen ganger sier han til meg at han tror nok jeg ikke er så uskyldig som han mener jeg er, men likevel holder han fast på det uskyldige bildet av meg. Og han tør derfor ikke utfordre meg. Jeg har kommet inn i et fast mønster jeg ikke kommer ut av, og klarer ikke utfordre han. Og jeg klarer ikke få meg til å fortelle alt jeg vil seksuelt sett.
Suzy Skrevet 12. oktober 2004 #39 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har kommet inn i et fast mønster jeg ikke kommer ut av, og klarer ikke utfordre han. Og jeg klarer ikke få meg til å fortelle alt jeg vil seksuelt sett. Hvorfor? Hvorfor kan du ikke bryte det mønsteret? Hva har du egentlig å tape - du har jo alt å vinne! Jeg vil tro at han vil elske å hisse deg opp og føle seg mer vellykket som elsker når du tenner mer på det han gjør...
Suzy Skrevet 12. oktober 2004 #40 Skrevet 12. oktober 2004 PS - og det er ingen som sier at du må fortelle alt på en gang! Ta det gradvis så blir det ikke så voldsomt for noen av dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå