Gjest Gjespen Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 .. hvis deres mann hadde kommet hjem og etter en varm dusj sagt "sug meg" kun antrukket i håndkle? Bare lurer på andres reasksjoner. Gjespen
Lotteliten Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 hmmm.... D kommer vel an på situasjonen din? ...Om du er leken :enig_animasjon: ...irritert :-x ...hvordan du er seksuelt ellers Jeg hadde vel sagt: ... om du slikker meg først? Men uansett så er d ikke akkurat turn-on å suge på komando....
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #3 Skrevet 8. oktober 2004 Satt meg på knærne og satt i gang -hvis jeg var i humør til det...
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #5 Skrevet 8. oktober 2004 Hadde digget det og sugd han som aldri før..(det skjer forresten innmellom det her..)
Gjest The President's Wife Skrevet 8. oktober 2004 #6 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg hadde tent og satt i gang. Absolutt.
Miss Angelina Skrevet 8. oktober 2004 #7 Skrevet 8. oktober 2004 det og bli komandert/sjefet over, kan jo være pirrende!! det er jo det samme som at jeg skulle bedt han om og slikke meg!! så KLART, jeg hadde satt meg lydig ned på kne, og gjort det jeg fikk beskjed om!! hehe, kan ikke klage på sklikt:) godt er det jo også
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #8 Skrevet 8. oktober 2004 Kommer jo helt an på humøret, det, men jeg er jo glad i å suge nydusjet stake...
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #9 Skrevet 9. oktober 2004 kommer helt an på humøret mitt, men jeg tror egentlig jeg hadde likt det...
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #10 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg hater å bli kommandert til noe som helst, også i en seksuell situasjon. Om jeg var i "rette" humøret hadde jeg kanskje til og med mistet litt respekt for mannen.
^me^ Skrevet 9. oktober 2004 #11 Skrevet 9. oktober 2004 jeg hadde gjort som mannen sa hadde ikke hatt noe i mot det. hadde heller ikke hatt noe i mot og få noe igjen etterpå eller etter en liten stund
Gjest Gjespen Skrevet 9. oktober 2004 #12 Skrevet 9. oktober 2004 Ut i fra svarene så tolker jeg det dithen at de fleste ikke hadde hatt noe i mot å få en sånn kommando. Vel, jeg hadde tenkt til å prøve denne fremgangsmåten i går kveld. Jeg kom hjem, gikk nesten rett i dusjen og kom ut igjen kun iført håndkle. Hadde ganske store forventninger/spenning i kroppen da jeg gikk inn i stua. Der hadde kona sovnet på sofaen... Det ble en kveld med Senkveld på TV2 og en boks is i fanget for å kjøle ned alle mine forventninger. Men bare vent, jeg gir meg ikke Gjespen
Gjest Coolaid Skrevet 9. oktober 2004 #13 Skrevet 9. oktober 2004 Her handler det vel å kjenne hverandre godt....... Man gjør ikke noe sånt dersom man tror at partnere tar det ille opp....... ikke farlig å være litt impulsiv....
Lotteliten Skrevet 9. oktober 2004 #14 Skrevet 9. oktober 2004 Ut i fra svarene så tolker jeg det dithen at de fleste ikke hadde hatt noe i mot å få en sånn kommando. Vel, jeg hadde tenkt til å prøve denne fremgangsmåten i går kveld. Jeg kom hjem, gikk nesten rett i dusjen og kom ut igjen kun iført håndkle. Hadde ganske store forventninger/spenning i kroppen da jeg gikk inn i stua. Der hadde kona sovnet på sofaen... Det ble en kveld med Senkveld på TV2 og en boks is i fanget for å kjøle ned alle mine forventninger. Men bare vent, jeg gir meg ikke Gjespen Hehehe.... Trodde d var ei jente som lurte! Lykke til da lille venn!
Mossa Skrevet 9. oktober 2004 #15 Skrevet 9. oktober 2004 Vel, jeg hadde tenkt til å prøve denne fremgangsmåten i går kveld. Hadde ganske store forventninger/spenning i kroppen da jeg gikk inn i stua. Der hadde kona sovnet på sofaen... Det ble en kveld med Senkveld på TV2 og en boks is i fanget for å kjøle ned alle mine forventninger. Men bare vent, jeg gir meg ikke Gjespen Lykke til neste gang!!
angie Skrevet 9. oktober 2004 #16 Skrevet 9. oktober 2004 Hadde mest sannsynlig gjort det. Men det avhenger jo self av situasjonen. Hadde nok ikke gjort det, om jeg hadde oppfattet det som om han kommanderte meg.
Gjest Embla s Skrevet 9. oktober 2004 #17 Skrevet 9. oktober 2004 Hvis du spør om dette fordi du lurer på om du skal prøve det på kona di (en gang hun ikke sover ) så er det kanskje bedre å spørre henne enn å spørre oss? Det hjelper jo ikke hvis samtlige av KG-kvinnene sier de ville blitt "gale av lyst" hvis konen din hadde sett på deg med avsky og gitt deg en killevink
Gjest Madam Felle Skrevet 9. oktober 2004 #18 Skrevet 9. oktober 2004 Hvis du spør om dette fordi du lurer på om du skal prøve det på kona di (en gang hun ikke sover ) så er det kanskje bedre å spørre henne enn å spørre oss? Det hjelper jo ikke hvis samtlige av KG-kvinnene sier de ville blitt "gale av lyst" hvis konen din hadde sett på deg med avsky og gitt deg en killevink Sant nok
Samantha Skrevet 9. oktober 2004 #19 Skrevet 9. oktober 2004 Eg hadde sagt: "Tusen hjertelig takk for tilbudet. Men gå og kle på deg du, pus"
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #20 Skrevet 10. oktober 2004 Eg hadde sagt: "Tusen hjertelig takk for tilbudet. Men gå og kle på deg du' date=' pus"[/quote'] Så utrolig kjedelig for han!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå