Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor det er blitt av bloggeren Ulrikke Lund? Hun var en av mine favorittbloggere, men det fins ingen nylige spor etter henne på nettet lenger. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
Skrevet

Reklamefri blogg! 

• Liker 5
Skrevet

Wow, så mye hun har forandret seg! :) 

• Liker 2
Gjest L´issi
Skrevet
25 minutter siden, Fotballflue skrev:

Wow, så mye hun har forandret seg! :) 

Til det bedre👏🏻 

Skrevet

Så deilig at en tidligere toppblogger har gått tilbake til "gammeldags" blogging, slik som det var i gode gamle dager før penga tok over! Hun er fortsatt like "dyp" og skriver litt annerledes tekster, og det er veldig bra :biggrin:

• Liker 4
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Er Ulrikke tilbake?!? Juuhuu! Dette gleder jeg meg til, selv om klesstilen hennes ble litt for tøff for meg. 

Skrevet

Jippi! Har virkelig savnet bloggen hennes :D 

Skrevet
Den 8.1.2016 at 18.06, Lafemmemauvaise skrev:

Er Ulrikke tilbake?!? Juuhuu! Dette gleder jeg meg til, selv om klesstilen hennes ble litt for tøff for meg. 

Hun har mer normal klesstil nå. Hun skrev i et innlegg at når bloggen hennes var stor, så følte hun at hun trengte å kle seg "over the top" bare pga bloggen.

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet
6 timer siden, frk91 skrev:

Hun har mer normal klesstil nå. Hun skrev i et innlegg at når bloggen hennes var stor, så følte hun at hun trengte å kle seg "over the top" bare pga bloggen.

Ja, så det når jeg leste gjennom bloggen. Dog det var artig å se noen som turte å kle seg tidvis helt kontrært til det man ser i gatebildet til vanlig. Heldigvis har hun ikke sluttet å skrive tekstene sine, for der er det mye bra. 

Gjest Haaploes
Skrevet

Hm, skulle inn for å se om det hadde kommet noe nytt - nå har den blitt passordbeskyttet. Håper det er en forbigående greie.

Skrevet

Har prøvd å følge henne opp på insta, men hun forsvinner bare mer og mer, og hun har kanskje vært preget av litt mer melankoli i det siste.

Jeg savner henne, men det er også fint å se at hun har tatt litt pause :)

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

.

Endret av Hhana
Uviktig
Skrevet (endret)
Den 16.2.2016 at 21.01, _Meow skrev:

Endret av Hhana
  • 1 måned senere...
Gjest Loveheartx
Skrevet

Ulrikke :hjerte::hjerte::hjerte:

Husker at jeg leste den gamle bloggen hver eneste dag. Eeelsket klesstilen hennes.

Men har du giftet seg? På ulrikkelund.net skriver hun at hun "I am a 26 year old student living in Oslo with my man...". Mulig at det er kun et annet ord for kjæreste, men jeg ble litt nysgjerrig :laugh:

Skrevet

Ro ned restylanen da Ulrikke, vær så snill. 

• Liker 6
  • Opprett ny...