Gå til innhold

Vennen til sambo er her for ofte

solfaktor1

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
Letter-K-blue-icon.png
I sambo m1 (fra sp.) avkom av en indianer og en svart person (ofte brukt nedsettende)
Letter-K-blue-icon.png
II sam|bo a3; el II sam|bu a3 (avsam-) om planter: som har hann- og hunnblomster på samme plante

Anonymkode: 4c6d9...b7c

Nyttig info. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 dager??!! Nei, dette hadde jeg aldri funnet meg i. Vanlig oppegående folk drar vel ikke på besøk uten avtale til andre i ukesvis?? Er han hjemme hos dere hele dagen da siden han er arbeidsledig? Er han aktiv jobbsøker eller? Spiser han av deres mat uten å betale?

Anonymkode: b4f5d...51d

Godt flere er av samme oppfatning :blomst: Vel når jeg skriver ikke har fast jobb så mener jeg at han jobber freelance, han har mye jobb i perioder og i andre perioder ingenting. Det er gjerne da han dukker opp og dermed da han ikke har råd til så mye. Han sitter hjemme hele dagen å bruker pcen og tven ja. Ikke mye fornuftige saker som foregår.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letter-K-blue-icon.png
I sambo m1 (fra sp.) avkom av en indianer og en svart person (ofte brukt nedsettende)
Letter-K-blue-icon.png
II sam|bo a3; el II sam|bu a3 (avsam-) om planter: som har hann- og hunnblomster på samme plante

Anonymkode: 4c6d9...b7c

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje prøve å få samboeren til å tenke på hvordan han hadde synes det var om det var en venninne av deg som nærmest bosatte seg hos dere i perioder. Uten å bidra verken økonomisk eller praktisk.

Anonymkode: 3c451...325

Det satt jeg og tenkte på også. 
Mulig pipa hadde fått en annen lyd da, særlig om hun kom dumpenes inn og han fikk vite det samme dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...