solfaktor1 Skrevet 7. januar 2016 Forfatter #21 Del Skrevet 7. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: sambo I sambo m1 (fra sp.) avkom av en indianer og en svart person (ofte brukt nedsettende) sambosambu II sam|bo a3; el II sam|bu a3 (avsam-) om planter: som har hann- og hunnblomster på samme plante Anonymkode: 4c6d9...b7c Nyttig info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfaktor1 Skrevet 7. januar 2016 Forfatter #22 Del Skrevet 7. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 14 dager??!! Nei, dette hadde jeg aldri funnet meg i. Vanlig oppegående folk drar vel ikke på besøk uten avtale til andre i ukesvis?? Er han hjemme hos dere hele dagen da siden han er arbeidsledig? Er han aktiv jobbsøker eller? Spiser han av deres mat uten å betale? Anonymkode: b4f5d...51d Godt flere er av samme oppfatning Vel når jeg skriver ikke har fast jobb så mener jeg at han jobber freelance, han har mye jobb i perioder og i andre perioder ingenting. Det er gjerne da han dukker opp og dermed da han ikke har råd til så mye. Han sitter hjemme hele dagen å bruker pcen og tven ja. Ikke mye fornuftige saker som foregår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 7. januar 2016 #23 Del Skrevet 7. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: sambo I sambo m1 (fra sp.) avkom av en indianer og en svart person (ofte brukt nedsettende) sambosambu II sam|bo a3; el II sam|bu a3 (avsam-) om planter: som har hann- og hunnblomster på samme plante Anonymkode: 4c6d9...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juniper Skrevet 8. januar 2016 #24 Del Skrevet 8. januar 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje prøve å få samboeren til å tenke på hvordan han hadde synes det var om det var en venninne av deg som nærmest bosatte seg hos dere i perioder. Uten å bidra verken økonomisk eller praktisk. Anonymkode: 3c451...325 Det satt jeg og tenkte på også. Mulig pipa hadde fått en annen lyd da, særlig om hun kom dumpenes inn og han fikk vite det samme dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå