AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Overskiften sier seg selv.. Skal kjøpe ny mobil, og jeg nedbetaler min nåværende tlf nå, men dette er siste måneden jeg gjør det. Kan jeg bruke simkortet på den telefonen, på min nye? Eller må jeg skaffe nytt simkort? Blir alt lagra på det simkortet? Eller er alt sletta? Takk for svar! Anonymkode: 5728f...d58
Gjest Bossa Nova Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 (endret) Det skal være mulig ja. Har brukt simkortet mitt på forskjellige mobiler opp igjennom, jeg. Noen ganger krever nyere mobiler andre typer sim-kort, det må du sjekke.* Ting blir lagra på kortet hvis du har lagret på det. På samsung kommer det ihvertfall opp et valg: lagre på simkort eller mobil. *Altså forskjellige størrelser. Endret 6. januar 2016 av Bossa Nova
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Hvilken telefon har du, og hvilken skal du kjøpe? Det eneste som lagrer seg på SIM-kortet er kontaktene dine, og de kan du velge å lagre på enten telefonen eller SIM-kortet. Om du har Android-telefon kan du lagre innholdet på telefonen din til Google-kontoen din, har du iPhone kan du sikkerhetskopiere innholdet til iTunes på PC-en din. Bytter du mellom Android og iPhone blir det litt mer komplisert å få videreført alt innholdet til den nye telefonen, men det går. Hilsen tidligere kundeservicemedarbeider for to forskjellige mobilselskaper Anonymkode: d5394...552
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Har HTC One m8, skal kjøpe iphone 5s Ts Anonymkode: 5728f...d58
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 De bruker samme SIM-kortstørrelse, så da er det bare å bruke det du har Før du bytter det, gå inn i kontaktlisten din og innstillinger, og velg "eksporter SIM-kort". Det er ikke sikkert at det står ordrett sånn, men det vil stå noe lignende. Når det gjelder resten av innholdet på telefonen så finnes det programmer som iSkysoft Phone Transfer og Move To iOS. De kan du bruke til å overføre alt du har på din gamle mobil til den nye Anonymkode: d5394...552
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå