Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja/nei, hvorfor/hvorfor ikke?

jeg er en sånn som gjerne har på meg en utringet topp på fest/på byen.. det er sånn man ikke går til vanligvis og det er litt kjekt å ha på seg noe annet enn en vanlig genser o.l.. selv om kanskje noen syns det er vulgært osv, så er det hyggelig å vise frem sin deilige kropp i blant :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh? Vulgær? :-?

Skrevet

Kan ikke si at jeg går i vulgere topper eller klær, men jeg kan gå i topper som viser litt hud. Jeg liker å gå i "baby dolls" når jeg er ute og de viser jo nakne skuldrer, men jeg hadde følt meg uvel om jeg viste halve puppene. .Less is more..

Skrevet

Javisst, liker å pynte meg :) Men det er en fint skille mellom utfordrende og vulgær. Kort skjørt OG utringet topp + støvletter er ikke kult. Med mindre man trenger en ons ;)

Gjest Ethereal
Skrevet

Har litt på følelsen av at trådstarter muligens kan være av hankjønn, jeg :roll:

For min egen del varierer det sterkt, men jeg liker ikke å kle meg vulgært. Utringede topper liker jeg ikke.... Derimot synes jeg av og til at det er kult å kle seg i skinnklær og svarte topper, men da aldri med utringing. Det blir bare OTT.

Skrevet

cornelia: nettopp.. jeg liker å vise skuldrer, rygg og litt utringning.. forskjell på å dytte puppene opp under haka og trekke toppen ned.. har bare en babydoll topp.. men liker de veldig godt..

ville bare få frem litt synspunkter her

Skrevet

Liker å kle meg elegant og sexy, ikke vulgært. Liker ikke å vise for mye hud.

Skrevet

Man skal da være litt sexy på byen..litt fresh makeup, stilig hår, topp med bar rygg, babydoll...osv osv..er bare søtt! Skjørt en også en fin ting..støveletter..

Skrevet
Kan ikke si at jeg går i vulgere topper eller klær' date=' men jeg kan gå i topper som viser litt hud. Jeg liker å gå i "baby dolls" når jeg er ute og de viser jo nakne skuldrer, men jeg hadde følt meg uvel om jeg viste halve puppene. .Less is more..[/quote']

Helt enig.

For mye utringning får meg til å føle meg utilpass :-?

Miniskjørt er kjempefint, men da passer jeg å ikke ha utringning på toppen.

Skrevet

Enig med Carmen.

På fest kler jeg med annerledes enn jeg ville gjort til vanlig, evnt med en pen topp, osv. Men jeg kan ikke fordra dype utringninger, korte topper sånn at at man ser masse av magen, eller altfor korte miniskjørt.

Det finnes visse grenser.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke av den vulgære/utfordrende typen.

Hender jeg har på en topp med litt utringning dog.

Jeg ser ikke vitsen i å fly og vise seg frem i minst mulig klær. Men smaken som baken :)

Skrevet

Vulgært er et ord som for meg ikke beskriver hva jeg går i på byen eller på fest. Da ser jeg for meg en platinablond dame midt i fortiårene, nyskilt, med en dyyyp utringning, trange bukser som ikke skjuler stort, overdrevent stort belte og et blikk som sier "kom og ta meg".

Når det gjelder om jeg kan kle meg utfordrene på byen må jeg nok svare nei... Det "dristigste" jeg går i er nok en tubetopp eller spaghettistropper på toppen, så og si alltid bukse.

Men skulle ønske jeg turte litt mer, men når taxien nærmer seg har jeg en lei tendens til å feige ut, gitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...