Gå til innhold

Bør jeg prøve abonnement på Match.com?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har laget en gratis-profil på Match.com. Men da får jeg ikke sett hvem som har besøkt profilen min eller kommunisere med noen.

Burde jeg ta abonnement, eller er det bortkastede penger? Er veldig usikker.

Jeg har hatt 180 besøk på min profil uten bilde. Er ikke dette ganske mye? Da må det være masse besøk for dem med bilde!

Anonymkode: a74a3...f0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri bortkastet å legge litt penger inn i en datingtjeneste som Match, Sukker eller andre. Det gir deg som regel noen fordeler dersom man er relativt aktiv. Først og fremst er det kjønnsforskjeller. Menn må betale, kvinner slipper. Secondly, du må ha et profilbilde for å bli kontaktet av seriøse. 

Nettdating er liksom fremtiden blitt. Man faller ganske greit ut av det dersom man ikke henger med i tiden om dagen. Det er sjeldnere og sjeldnere at noen finner hverandre på tradisjonelle måter. Hvorfor ikke omfavne nettdatingen når man først er singel? 

Skrevet

Et abonnemang er nesten et must,med mindre du har kontakt med medlemer du kan kontakte kostnadsfritt fordi de har et "super-abonnemang" (husker ikke hva det kalles).

Skrevet

Jeg ville nølt med akkurat Match, da de har blitt tatt for medlemsjuks flere ganger. Samme med Zoosk og Plenty of Fish, om de skulle være aktuelle. Sukker er nok et tryggere valg, og uansett hva man synes om betalingsmuren deres virker iallefall de som driver siden som skikkelige folk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med match.

Anonymkode: 2717a...30d

• Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Bortkastet penger TS. Var betalende medlem av og på i 2 år, med bilde og utfyllende profiltekst. Der finner du følgende typer: overfladiske, sexfikserte, utro drittsekkere, playere, vingle per, eklinger, svindlere, aldri-hatt-kjæreste-i-en-alder-av-45, vet-ikke-hva-jeg-vil, har-egentlig-ikke-tid-til-en-kjæreste, treningsnarkomane, hard-to-get, arrogante, utenlandske med håp om å flytte til Norge og noen få ordentlige menn (1-5 stk). Før min eks-samboer var jeg medlem i 3 år. Same shit, different time period. 

Endte opp med å treffe mitt livspartner og sjelevenn her på KG. Gratis! 

Gjest nicecar
Skrevet

Bortkasta penger. De samme folka som vanker på match vil du fint finne på både sukker og tinder med samme profilbilde og greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...