evelynn Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Snart skal jeg med 4-åringen på disney on ice og lurer på hvordan må vi kle på oss. Er det veldig kald der? Har vært på sånn forestilling selv men det var ca 30 år siden i Warszawa og jeg husker at det var kaldt og vi sittet med jakker på men jeg regner med at det har forandret seg til nå ☺
Serafina. Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Der er ikke spesielt kaldt der såvidt jeg husker. Nå er det jo kaldt ute, så å ha klær i flere lag er vel uansett naturlig. Da kan dere tilpasse litt etter behov.
Gjest lipgloss Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 som serafina sier,det er ikke kaldt der inne,så vanlige klær holder
evelynn Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2016 Tenkte å kjøre bil for å unngå å bære masse klær. Eller tar jeg en stor sekk kanskje. Om det blir varm på stedet blir det vanskelig å bære mine og barnet sine klær og ikke miste noe - det vet jeg fra før fra kinobesøk
Ulrikke Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Vi har vært der flere ganger, og vi har alltid tatt av jakka.... Husker jeg lurte på det samme første gangen, men det er ikke kaldt som feks i en ishall! Ha et par lag, feks genser, fleece og jakke, så kan man ta av i lag evt!
Gjest morhjertegod Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Har vært på dinsney on ice ti ganger minst, er ikke kalt der. Vi har ikke gått langt fra bilen, så kun hatt tykke jakker, lue og vanter. Dette tar man av når man kommer inn, gled dere.
Gjest Lalalala59 Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Vi har tatt av ytterklær, men har hatt på varme klær under. Jeg har fryst litt de gangene jeg har vært der.
evelynn Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2016 Greit. Takk for svarer. Så tar vi ullundertøy og ullgensere plus jakker. Jeg er faktisk like spent som min datter
Serafina. Skrevet 6. januar 2016 #9 Skrevet 6. januar 2016 Det kan hende dere blir stående litt i kø utenfor da alle skal inn "samtidig" så ikke legg ytterklærne i bilen. Det er MYE folk.
evelynn Skrevet 7. januar 2016 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2016 Takk - od et spørsmål til - har de sånne seter til barn som på kino, så de små kan sitte litt høyre? Eller er det lurt å ta barnesete fra bilen? (Ikke det store bilsetet med ryggen men bare det små under rumpa)
Gjest agnesb Skrevet 7. januar 2016 #11 Skrevet 7. januar 2016 11 timer siden, evelynn skrev: Takk - od et spørsmål til - har de sånne seter til barn som på kino, så de små kan sitte litt høyre? Eller er det lurt å ta barnesete fra bilen? (Ikke det store bilsetet med ryggen men bare det små under rumpa) jeg tenkte ta med hele britax sete jeg!! hahaha neida.. men det vet jg ikke, lurer selv
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #12 Skrevet 7. januar 2016 11 timer siden, evelynn skrev: Takk - od et spørsmål til - har de sånne seter til barn som på kino, så de små kan sitte litt høyre? Eller er det lurt å ta barnesete fra bilen? (Ikke det store bilsetet med ryggen men bare det små under rumpa) Vi var der i fjor, og da hadde de ikke slike seter. Begge barna satt på våre fang. Ellers må jeg si at det var TRANGT om plassen, så ikke sats på å komme dit med svære sekker/vesker. Husk også å ha ungene på do før dere drar til Spektrum, er et kaos på toalettene der... Anonymkode: dcff6...368 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #13 Skrevet 7. januar 2016 23 timer siden, Serafina. skrev: Det kan hende dere blir stående litt i kø utenfor da alle skal inn "samtidig" så ikke legg ytterklærne i bilen. Det er MYE folk. Nei sier du det...😑🔫 Anonymkode: 47b33...576 1
Kjetil E Skrevet 7. januar 2016 #14 Skrevet 7. januar 2016 Den 6.1.2016 at 20.03, evelynn skrev: Greit. Takk for svarer. Så tar vi ullundertøy og ullgensere plus jakker. Jeg er faktisk like spent som min datter Det kommer litt an på hvor dere sitter. I utgangspunktet er det god tempratur i Oslo Spektrum. Men vær klar over at hvis dere har plasser på en av de 8 -10 første radene så vil dere merke en kulde i fra isen faktisk. 1
Kjetil E Skrevet 8. januar 2016 #16 Skrevet 8. januar 2016 50 minutter siden, evelynn skrev: Vi har plass i andre rad. Da ville jeg helt klart tenke på at det står litt kulde fra isen. Det blir ikke kuldegrader, men dere vil merke et kaldt drag.
happiest Skrevet 8. januar 2016 #17 Skrevet 8. januar 2016 Kan dere ikke ta med et pledd da, som dere kan tulle dere inn i om det blir for kaldt?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #18 Skrevet 8. januar 2016 Stilte ikke du det samme spørsmålet på en gruppe på Facebook? Du må virkelig glede deg. Anonymkode: 625f0...dd6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #19 Skrevet 9. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Stilte ikke du det samme spørsmålet på en gruppe på Facebook? Du må virkelig glede deg. Anonymkode: 625f0...dd6 Vet ikke om dette var positivt ment eller ikke jeg, men de har i allefall en god forestilling å glede seg til (på tross av at det er disney, men..). Anbefaler Batman i Spektrum når de kommer tilbake. Anonymkode: 231cc...9a9
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2016 #20 Skrevet 9. januar 2016 Den 1/6/2016 at 20.03, evelynn skrev: Greit. Takk for svarer. Så tar vi ullundertøy og ullgensere plus jakker. Jeg er faktisk like spent som min datter Håper dere får en fin opplevelse. ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå