Gå til innhold

Blå boks til papiravfall

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man tak i en slik boks/dunke? Er da snakk om den som skal stå innendørs, den er blå og har et slik recycle-merke i hvitt på seg. 

De jeg har sett som har denne sier at de har fått dunken av renoveringsselskapet når de flyttet dit de bor, men jeg opplevde ikke dette når jeg flyttet inn her hvor jeg bor nå :/ 

Har prøvd å få kontakt med renoveringsselskapet her i byen, men har ikke kommet frem. 

På hjemmesiden så står det ingenting om en slik boks, kun om dunkene som skal stå utendørs eller om poser til plastavfall og matavfall

Anonymkode: 30818...111

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selskapet har jo et sentralbord. Ring dit i arbeidstiden. Dersom ditt lokale renovasjonsselskap ikke tar telefonen på sentralbordet så ville jeg ringt kommunen du bor i. De skal ta telefonen sin.

Det sagt: de aller, aller fleste har sluttet med å dele ut bokser og kasser. Folk vil ikke ha dem i huset (de er jo mildt sagt lite dekorative) og markedet er smokk fullt av pene og mindre pene designløsninger og budsjettløsninger, store som små, for å løse akkurat ditt behov for resirkulering. Lite både miljøvennlig og økonomisk å gi bort ting folk bare resirkulerer. ;) 

Anonymkode: 572b7...b1a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får vel bare prøve å ringe igjen og igjen til jeg får svar 

Bryr meg ikke særlig om hvordan boksen ser ut, men målene er helt perfekt til det stedet jeg har planer om å ha den. Nå så har jeg papiraøpla i skapet under vasken, men det er så vanskelig å komme til der. Og jeg har ikke plass noen annet sted enn på gangen hvor jeg ønsker å ha den boksen. Andre bokser jeg har sett på har vært for store eller for små

Anonymkode: 30818...111

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...