Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 Kjøpte en rimelig ansiktskrem på Kiwi i dag, for å teste. (Og L`Oreal tofase sminkefjerner til kr 39,50, etter Ethereals anbefaling) L`Oreal har ikke de verste produktene, og jeg leter etter rimelige kosmetikkalternativer for tiden. (Har tidligere brukt Shiseido Pureness hudpleie) Happyderm Skin Exhilarating Moisturiser heter kremen, og er for normal/kombinasjonshud. Kostet litt over 60 kr for 50 ml, i rosa og hvit pumpeflaske. Tror denne er ny på markedet, har ikke sett den i butikkene tidligere. Kommer tilbake med testresultater om en ukes tid...
Piglet Skrevet 9. oktober 2004 #2 Skrevet 9. oktober 2004 Etter å ha sett reklame for den kremen har jeg faktisk tenkt litt på å kjøpe den. Synes det virker litt hyggelig med en krem som gjør huden glad... :oops: Hmm, jeg som markedsføringsstuderende burde kanskje ikke tro på reklamer? Piglet
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2004 #3 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har hørt at den kremen kan gi folk utslett i ansiktet. Kanskje fordi den er så parfymert? Uansett, så lenge man ikke tror på alt som sies i reklamen, kan man vel bruke ting med god samvittighet?
Carmen_ Skrevet 9. oktober 2004 #4 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg lo når jeg så reklame for denne på tv. Men hvem vet...kanskje huden blir hæppi av den??
Gjest Ethereal Skrevet 9. oktober 2004 #6 Skrevet 9. oktober 2004 Ofte når jeg skal prøve noe nytt (og billigere), ender jeg opp med å kjøpe det opprinnelige produktet igjen allikevel. Så det er ikke alltid du sparer penger på det....
Gjest Genevieve Skrevet 9. oktober 2004 #7 Skrevet 9. oktober 2004 Alle L'oreal kremene inneholder den samme "dritten" (pardon my french) men fancy flasker og teite slagord (gjør huden Happy) er tydeligvis alt som skal til for at noen biter på Hvis du vil ha rimelig hudpleie så ville jeg heller forsøkt feks. Nivea.
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #8 Skrevet 9. oktober 2004 Alle L'oreal kremene inneholder den samme "dritten" (pardon my french) men fancy flasker og teite slagord (gjør huden Happy) er tydeligvis alt som skal til for at noen biter på Hvis du vil ha rimelig hudpleie så ville jeg heller forsøkt feks. Nivea. Har prøvd Nivea, det funket ikke på min hud. Jeg følte meg forresten ikke truffet av utsagnet ditt, siden jeg ikke har sett reklamen.
Felixa Skrevet 10. oktober 2004 #9 Skrevet 10. oktober 2004 Det må være en av de "morsomste" reklamene jeg har sett, gjør huden happy??? Den var ny. Alle billigmerkene inneholder stort sett det samme, men funker det er jo det bra. :-)
ivanka Skrevet 11. oktober 2004 #10 Skrevet 11. oktober 2004 ha ha så reklamen i går og tenkte at dette må jo være å fri til tenåringssegmentet.
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2004 #11 Skrevet 11. oktober 2004 Etter å ha brukt denne kremen siden fredag kveld, har jeg allerede fått 3 kviser (har vanligvis aldri kviser) og et rødt utslett på siden av det ene kinnet. :evil: Får bruke opp Vichy-kremen min den neste uken, for nå skal det bestilles ny ladning med Shiseido Pureness... Får gi denne ekle kremen til søsteren min og se om hun har bedre lykke med den (hun har mindre sensitiv blandingshud enn meg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå