AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Ja, noen som har fått prøvd det ut? Funker det virkelig? Anonymkode: ad97f...5e1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Hvor kan man få tak i dette i Norge?? Anonymkode: 6bc38...7ae
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det funker Anonymkode: dd728...c5f Bruker du det ofte? Får man hvite tenner med engang? Anonymkode: ad97f...5e1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker du det ofte? Får man hvite tenner med engang? Anonymkode: ad97f...5e1 Bestilte de på ebay jeg, begynte å bruke de ifjor høst og fikk fort hvitere tenner, har ikke brukt det etterpå, men skal bestille en ny pakke snart, så de holder ganske lenge. Den pakken jeg brukte holdt til ca 20 ganger hvis jeg ikke husker feil, jeg brukte ikke opp hele før jeg så resultater, du må nesten prøve deg litt frem. Egentlig bør man bruke touch up pakke etter man er ferdig med den første pakken, som man bruker 5 min hver dag men det har ikke jeg hatt behov for. Anonymkode: dd728...c5f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bestilte de på ebay jeg, begynte å bruke de ifjor høst og fikk fort hvitere tenner, har ikke brukt det etterpå, men skal bestille en ny pakke snart, så de holder ganske lenge. Den pakken jeg brukte holdt til ca 20 ganger hvis jeg ikke husker feil, jeg brukte ikke opp hele før jeg så resultater, du må nesten prøve deg litt frem. Egentlig bør man bruke touch up pakke etter man er ferdig med den første pakken, som man bruker 5 min hver dag men det har ikke jeg hatt behov for. Anonymkode: dd728...c5f Har gule tenner nå, ikke helt, men litt, kan jeg få kritthvitte tenner av disse stripsene, tror du da? Anonymkode: ad97f...5e1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Ja jeg har brukt Crest 3D Whiteting, og det kjøpte jeg på ebay. Funker fett. Tannlegen min har heller ikke sagt noe, og han synes jeg har fine og sterke tenner. Anonymkode: b20a4...022
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Har brukt crest 3D whitening mange ganger gjennom de siste årene, og vært strålende fornøyd. Tennene blir veldig hvite og jeg har heller ikke fått noen kommentarer fra tannlegen min. Nå kjøpte jeg nettopp en ny pakke (man får bare stripspakkene i en konvolutt når man bestiller på ebay nå. Før fikk man boksen), og etter bare et par omganger begynte tennene mine å verke noe så sinnsykt! Hadde så vondt at jeg ikke fikk sove om natten, og det varte et par dager. Nå er jeg veldig usikker på om jeg noen gang vil bruke det igjen! Anonymkode: dd542...bd9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 Hva sier dere andre? Anonymkode: ad97f...5e1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #10 Skrevet 2. februar 2016 Har også brukt disse i mange år, eller det vil si sikkert 8 år siden jeg første gang kom over de og prøvde. Ja fikk resultater fort. Jeg vil ikke ha kritthvite, ser så utrolig uekte ut, så jeg tror jeg da tok bare halvparten av antallet da jeg var fornøyd. Etter det tatt bare en vedlikehold sånn nå og da. Tannlegen min får jeg bare gode tilbakemeldinger hos, så de gjør ingen skade så lenge du bruker de som anvist. Kjøpt ny da var i usa for et år siden og har nå tatt 3 pakker siste uken. Tror jeg bare tar en kanskje 2 til så er jeg i mål. Men ja - det kan ise og tingle veldig i tennene etterpå. (Mer jo oftere du tar). For min del har jeg funnet ut at det begynner å tingle/ ise 10-12 timer etterpå, så jeg tar derfor de på på ettermiddagen, 20-25 min. Så tar jeg de heller ikke hver dag, har minst et par dagers mellomrom. Kjøpte også Sensodyne (motvirker ising) på butikken som jeg har i tilfelle, men har foreløpig ikke kjent så mye at jeg må bruke Sensodyne. Jeg kjøpte også på ebay - bare vær obs på tilbakemeldingene til selger. Anonymkode: f0430...990
Djungelvrål Skrevet 3. februar 2016 #11 Skrevet 3. februar 2016 De blir ikke hvite i det hele tatt hvis du ikke har hvitt dentin (tannsubstans bak emaljen) Mitt dentin er ikke spesielt hvitt så mine blir hvitere med bleking men ikke Hollywoodhvite.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #12 Skrevet 3. februar 2016 Har noen av dere link til en trygg ebay selger dere stoler på? Anonymkode: 51437...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå