litleme90 Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Jeg trenger noen fler øyer til å hjelpe meg å se hva det står på denne (A1) graviditetstesten 😐 Jeg/vi er prøvere. Hadde en kur med letrozol forrige mnd,og har PCOS så er vant til at mensen er uregelmessig (den skulle på datoen kommet idag) jeg tok da en test siden jeg hadde lyst å se om det hadde skjedd noe.😊 problemet er bare at jeg syns det er vanskelig å lese resultatet når streken er så svak! Så som sagt! Jeg trenger hjelp til å (høre) se hva dere ser 😜
ulriksen Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Ser positiv ut, prøv en CB da vel?? Så blir det nok helt tydelig forsiktig sier jeg gratulerer!
Vin_fruen Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Ser ganske tydelig positiv ut, jeg fikk supersvak strek ..slik man må stirre på den for å se den i det heletatt, men den var rosa...og positiv
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Denne er jo ikke svak ... klart positiv . Anonymkode: 5eee0...c1c
lunamuna Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Gratulerer Denne er uten tvil positiv i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Hvorfor leser ikke folk bruksanvisningen ang sterkheten på strekene? Anonymkode: bbdb1...2d1
Mrs ukjent 95 Skrevet 6. januar 2016 #9 Skrevet 6. januar 2016 2 timer siden, litleme90 skrev: Jeg trenger noen fler øyer til å hjelpe meg å se hva det står på denne (A1) graviditetstesten 😐 Jeg/vi er prøvere. Hadde en kur med letrozol forrige mnd,og har PCOS så er vant til at mensen er uregelmessig (den skulle på datoen kommet idag) jeg tok da en test siden jeg hadde lyst å se om det hadde skjedd noe.😊 problemet er bare at jeg syns det er vanskelig å lese resultatet når streken er så svak! Så som sagt! Jeg trenger hjelp til å (høre) se hva dere ser 😜 gratulere den e positiv
litleme90 Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2016 (endret) Skal jeg si takk!? 😜 Veldig forvirret sålenge den er svak,samtidig så står d i bruksanvisningen at streken er svakere fordi man ikke er så langt inn i svangerskapet 😯😆 har 1 test til hjemme..når bør jeg ta den? Endret 6. januar 2016 av litleme90 skrivefeil
Betti Skrevet 6. januar 2016 #11 Skrevet 6. januar 2016 Den ser positiv ut. Jeg tok en test i går, litt for tidlig tror jeg, men den var veeeldig negativ. Ta den andre testen i morgen eller på fredagsmorgen Lykke til!!
litleme90 Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #12 Skrevet 6. januar 2016 Håper du også får en positiv test da! 😁 og håper min ER positiv! 😜 takk! 😊 lykke til du også 😊
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #13 Skrevet 6. januar 2016 7 minutter siden, litleme90 skrev: Skal jeg si takk!? 😜 Veldig forvirret sålenge den er svak,samtidig så står d i bruksanvisningen at streken er svakere fordi man ikke er så langt inn i svangerskapet 😯😆 har 1 test til hjemme..når bør jeg ta den? Det er ikke noe å være forvirret over. Dette er en graviditetstest - du skal være "ganske langt" (relativt sett) på vei for at teststrek er like sterk som kontrollstrek. For meg skjedde ikke det før jeg var rundt to uker etter forventet mens, og jeg er godt gravid i syvende måned nå. Det er helt uvanlig at du så tidlig skulle få en sterkere strek enn dette, og alt annet enn blank test (dvs. alle streker, uansett hvor svake de er) betyr positiv test. Hcg fordobler seg på 48 timer, så du kan jo ta en ny test på morgenurin 48 timer etter denne? Anonymkode: 5eee0...c1c
litleme90 Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2016 Jeg vil takke for svar allesammen! 😊 gjør d litt lettere når andre ser d jeg ser 😜 jeg tar en test imorgen eller fredag og satser på samme resultat 😀 - krysserfingrene 😁
litleme90 Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #15 Skrevet 6. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe å være forvirret over. Dette er en graviditetstest - du skal være "ganske langt" (relativt sett) på vei for at teststrek er like sterk som kontrollstrek. For meg skjedde ikke det før jeg var rundt to uker etter forventet mens, og jeg er godt gravid i syvende måned nå. Det er helt uvanlig at du så tidlig skulle få en sterkere strek enn dette, og alt annet enn blank test (dvs. alle streker, uansett hvor svake de er) betyr positiv test. Hcg fordobler seg på 48 timer, så du kan jo ta en ny test på morgenurin 48 timer etter denne? Anonymkode: 5eee0...c1c Takk! Du klarer å roe meg litt ned med det du skriver 😊 okei..så da fungerer d å ta en på fredagen igjen? Æ d d beste? 😊 takk for svar! 😊
litleme90 Skrevet 7. januar 2016 Forfatter #16 Skrevet 7. januar 2016 Jepp! Er det på tide å begynne å tro på det nå? Hehe😜
Gjest snoopy_93 Skrevet 7. januar 2016 #17 Skrevet 7. januar 2016 2 minutter siden, litleme90 skrev: Jepp! Er det på tide å begynne å tro på det nå? Hehe😜 Gratulerer med graviditet! Kjenner jeg er misunnelig på alle gravide nå
Bringebær Skrevet 7. januar 2016 #18 Skrevet 7. januar 2016 Gratulerer Synes disse trådene er så spennende, og litt morsomme når det er SÅ tydelig strek. Kanskje dårlig syn burde være et av de første graviditetstegnene?
litleme90 Skrevet 7. januar 2016 Forfatter #19 Skrevet 7. januar 2016 Håper alt går som det skal 😊 den første streken var ganske svak,men ser sterkere ut på bilde faktisk! Men godt med litt fler øyer 😂 Takk for gratulasjoner 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå