AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Jeg tenke å trene styrkeprogrammet mitt først å ta en styrke gruppetime på 45 min etterpå. Blir det for mye ? Anonymkode: 5483d...725
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Det kommer helt an på hva og hvordan du trener, og hvor godt trent du er. Hender jeg trener yoga etter en økt med tung styrke. Eller at jeg trener yoga etter en time med løping/sykling. Eventuelt kan jeg trene core gruppetime og eget styrkeprogram på en dag. Jeg er godt trent og har en kropp som er vant til mye trening. Anonymkode: 03ec7...ecc
WubWub Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Hele poenget med styrketrening er å trene til man ikke greier en eneste ekstra repetisjon når man er ferdig med settet. Om du har nok krefter til en 45 min treningsøkt etter styrketreningen så gjør du noe feil. Sikker på at styrketreningen din ikke er cardio da? Skal man bygge styrke og muskler må man trene til muskelen svikter helt og ikke orker noe som helst mer.
Leifr Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 15 timer siden, WubWub skrev: Skal man bygge styrke og muskler må man trene til muskelen svikter helt og ikke orker noe som helst mer. ...nei, det er da slett ikke nødvendig. Det er f.eks. ytterst få konkurrerende styrkeløftere her til lands som trener på den måten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå