Dame85 Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Jeg har kombinasjonshud med kviser rundt haken, litt rundt nesen og har blank panne. Jeg har dårlig økonomi og trenger derfor et billig produkt. Jeg har troen på kremer på apoteket. Men vet ikke hvilken jeg skal velge. Noen som har erfaring med slike produkter fra apoteket? Må ikke tørke ut huden da jeg har litt tørr hud ellers i ansiktet. Jeg har tidligere brukt Cosmica for kombinasjonshud. Men denne tørket ut huden, til og med i de ellers litt fete partiene. Ellers tar jeg tetracycliner som kanskje gjør at jeg trenger ekstra fuktighet i kremen?
Gjest O.G. Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Jeg bruker denne selv for tiden og synes den er fantastisk. Nattkremen også. Bestiller du fra linkene jeg sørget for så får du fire kremer for prisen av to. Her er fantastisk god rens og hudvann forresten.
Dame85 Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2016 5 minutter siden, O.G. skrev: Jeg bruker denne selv for tiden og synes den er fantastisk. Nattkremen også. Bestiller du fra linkene jeg sørget for så får du fire kremer for prisen av to. Her er fantastisk god rens og hudvann forresten. Takk for svar!
Gjest O.G. Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Et øyeblikk siden, Dame85 skrev: Takk for svar! Vær så god du.
LindaM Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Jeg har fått litt vanskelig hud etter 2 svangerskap, og har slitt med å finne noe som ikke blir for fett og blankt, men som fukter de tørre områdene. Har heller ikke lyst til å bruke hundrevis av kr i mnd. Det siste året har jeg kun brukt jojobaolje fra "Aqua oleum" Kjøper på helsekost. Den er så bra! Absolutt ikke fet, men fukter godt! Kan brukes som sminkefjerner også. Koster drøye 200kr, men varer en evighet Verdt å prøve!
Dame85 Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2016 3 timer siden, LindaM skrev: Jeg har fått litt vanskelig hud etter 2 svangerskap, og har slitt med å finne noe som ikke blir for fett og blankt, men som fukter de tørre områdene. Har heller ikke lyst til å bruke hundrevis av kr i mnd. Det siste året har jeg kun brukt jojobaolje fra "Aqua oleum" Kjøper på helsekost. Den er så bra! Absolutt ikke fet, men fukter godt! Kan brukes som sminkefjerner også. Koster drøye 200kr, men varer en evighet Verdt å prøve! Høres bra ut! Kanskje jeg prøver det. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå