Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har noen erfaring med Differin? Virketid, effekt? Og eventuelt Tetralysal? Jeg ble satt på antibiotikatablettene og kremen i går, og er veldig nysgjerrig på hva jeg kan forvente av resultater... Har problemer med whiteheads, småkviser i hele panneregionen, samt noe rusk på høyre kinn... Og alle ser det, det vet jeg

på forhånd, takk for svar! :)

Endret av Chrizzern
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk nylig resept på differin selv og spurte her inne etter erfaringer for et par uker siden. Fikk ikke noe respons desverre så jeg lurer også fremdeles på litt rundt dette, spesielt om huden blir værre i oppstarten og hvor lenge den fasen eventuelt varer. Sliter med store porer og sorte hudormer på nese og kinn og litt kviser. Håper noen kan svare 

Anonymkode: c5bdc...a09

AnonymBruker
Skrevet

Differin ødela huden min helt. Alle smånuppene jeg hadde ble til betente røde vinde kviser. Jeg er klar over at det alltid blir et utbrudd i starten før ting blir bedre, men det ble aldri bedre. Når jeg begynte å få eksem på øynene og helt oppsprukne lepper (enda jeg ikke påførte kremen nær øyne eller lepper) så sluttet jeg å bruke den mer. Er første gang jeg har måttet stoppe med en kvisekrem pga så fæle bivirkninger. Verste er at alle de kvisene som ble betent av differin har gitt meg arr. 

Uansett- samtidig vet jeg at mange har gode erfaringer med differin , jeg har hatt 1 god erfaring tidligere men da når jeg brukte den sammen med en annen kvisekrem (differin på kveld og den andre på morgenen). Denne gangen når jeg brukte den alene ble det iallefall helt krise..

Anbefaler Skinoren hvis dere vil prøve en annen en

Anonymkode: c72ed...775

Skrevet

Har hatt det på to netter nå, har fått rødt prikkete utslett på hake og kjeve.... Vet ikke om det er Differinen eller en reaksjon på antibiotikatablettene

Skrevet
Den 7. januar 2016 at 8.59, AnonymBruker skrev:

Fikk nylig resept på differin selv og spurte her inne etter erfaringer for et par uker siden. Fikk ikke noe respons desverre så jeg lurer også fremdeles på litt rundt dette, spesielt om huden blir værre i oppstarten og hvor lenge den fasen eventuelt varer. Sliter med store porer og sorte hudormer på nese og kinn og litt kviser. Håper noen kan svare 

Hvordan går det med Differinbehandlingen foreløpig? 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Chrizzern skrev:

Hvordan går det med Differinbehandlingen foreløpig? 

Jeg har ikke turt å starte på den enda, siden jeg ikke hørte om noen andres erfaringer... Er så redd for forværret hud og siden jeg akuratt har møtt en gutt så passer det veldig dårlig å få det akuratt nå. Er forberedt på litt værre hud i starten, kan overleve en uke eller to, men vet at noen med andre type kremer sliter i mange måneder. Skjer sikkert ikke det, legen sa det ville gjøre huden min fin, men allikevel har jeg litt frykt for det værste for det hadde vært så typisk nå når jeg er forelsket og vil se best ut hehe.
Fint du holder oss/meg oppdaterte her inne med åssen det går med deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...