Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
33 minutter siden, Summers skrev:

Sender samtlige jenter du matcher med deg melding? Får du tilbud om flere dater enn du har tid til? Hvis nei så vil jeg vel si at du burde ta mer initiativ.

Nei, de gjør ikke det, men jeg driver da med andre ting og. :P Tanken på å date så mye jeg har tid til frister ikke spesielt mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, Arcturus skrev:

Rådene jeg gav tidligere er ikke spesielt formsydd mot deg Okapi. Jeg tror det er masse greier du sliter med, ting du et klar over selv, som gjør at de generelle rådene mot fest og moro ikke fungerer for deg. Sånn sett var innlegget mitt litt malplassert. Det beklager jeg. 

Når det gjelder skrittet videre fra en date til noe mer er vi over på en litt mer kompleks situasjon. Jeg tror også datingformen og det fremtidige forhold har en klar sammenheng. Hvis man får dama gjennom tricks og lureri fungerer det ikke i lengden. Å vise at man er genuin er helt nødvendig, men det er ikke det samme som å si fra seg alle makt og hengi seg til hennes valg. Menn må også være klar over at de har noe å tilby. Ikke selg deg selv gratis. 

Å skape en god connection med et nytt menneske som varer er en kunst. Det handler om å skape tillit, ro, spenning, hygge, gode samtaler... Det kan vel nesten ikke læres bort. 

Ja, det er vel litt der det faller gjennom, og som du sier er det ikke så lett å lære bort sånt. Det er også delvis derfor jeg har vært negativ til ting jeg anser som skuespill, og prøver å være forholdsvis åpen fra starten av. Samtidig skjønner jeg at folk kanskje kan bli litt forvirret av den fasaden jeg presenterer, siden den nok iallefall til dels er en slags forsvarsmekanisme. På den annen side vet jeg ærlig talt ikke hva alternativet skulle vært, siden det er så innarbeidet at det nå er personlighet like mye som teknikk.

AnonymBruker
Skrevet

@incognita! Se, han er singel! Kanskje du skal slå til nå som du har sjansen?! :ohmy:

Anonymkode: fc42b...d67

Gjest incognita
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

@incognita! Se, han er singel! Kanskje du skal slå til nå som du har sjansen?! :ohmy:

Anonymkode: fc42b...d67

Morsom du :P

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, incognita skrev:

Morsom du :P

Dra han litt i håret mens du gønner på med strap on'en ;)

Anonymkode: be123...208

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dra han litt i håret mens du gønner på med strap on'en ;)

Anonymkode: be123...208

Gjest incognita
Skrevet

Fikk ikke bort siteringen..men altså nei. Bare..nei.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er noe trøst, mennesker jeg ser som svært attraktive både i personlighet og utseende som virkelig kan slite med å få seg kjæreste. De er attraktive på papiret, men får likevel ikke match. 

Anonymkode: 697aa...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...