Helhvete Skrevet 7. januar 2016 #41 Del Skrevet 7. januar 2016 Fordi helhvete heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 7. januar 2016 #42 Del Skrevet 7. januar 2016 Initialene til en sang jeg hørte på der og da, men jeg klarte å skrive feil. Shit happens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 7. januar 2016 #43 Del Skrevet 7. januar 2016 Noe dumt og random fordi jeg aldri hadde trodd jeg kom til å skrive mer enn et innlegg her som anonym. Av og til trenger man kvinnehjelp for spørsmål menn ikke kan svare på og man er for flau til å spørre beskjente kvinner om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 7. januar 2016 #44 Del Skrevet 7. januar 2016 Sammenheng med mitt tidligere brukernavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andreas89 Skrevet 7. januar 2016 #45 Del Skrevet 7. januar 2016 Fornavn og alder, var ikke redd for å bli kjent igjen siden Andreas var et veldig populært guttenavn på de som ble født på den tiden. Det er forsåvidt det enda når jeg tenker meg om . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 7. januar 2016 #46 Del Skrevet 7. januar 2016 Karou er hovudpersonen i ein av yndlingsbokseriene mine. Eg hadde nettopp lest den på nytt når eg skulle velge nick og då blei valget enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 7. januar 2016 #47 Del Skrevet 7. januar 2016 10 timer siden, Andreas89 skrev: Fornavn og alder, var ikke redd for å bli kjent igjen siden Andreas var et veldig populært guttenavn på de som ble født på den tiden. Det er forsåvidt det enda når jeg tenker meg om . Så det er "gamlefar" på 89 år som skriver her? Visste ikke at Andreas var et så vanlig navn før krigen. Er du sikker at du ikke mente fødselsår? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 7. januar 2016 #48 Del Skrevet 7. januar 2016 14 timer siden, Jerry Lee skrev: Førstnevnte er riktig...the wild man of rock'n'roll. 😁 Fordi du har Great Balls of Fire? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. januar 2016 #49 Del Skrevet 7. januar 2016 Et øyeblikk siden, Perelandra skrev: Fordi du har Great Balls of Fire? Hahaha!! 😂 Om de ikke akkurat står i fyr og flamme er det ofte ganske varmt der.... 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troll! Skrevet 7. januar 2016 #50 Del Skrevet 7. januar 2016 Valgte å bruke nicket jeg bruker ellers på et online-platform (spilling) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 7. januar 2016 #51 Del Skrevet 7. januar 2016 Fordi jeg kjenner meg litt igjen i beistet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 7. januar 2016 #52 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg kunne jo sagt at bokstavene i Nietsoj er første bokstav i navnet til 7 land jeg har vært i, eller at det er en forkortelse for mottoet mitt; "Namnam I En Teskje Spiser Også Jeg", eller en bokstavsammensetning som jeg fant i tråden 7 bokstaver, men det er ikke det. Jeg valgte Nietsoj fordi jeg liker å se verden fra andre verdener, vri og vende på vaskekluten og prøve å bli forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 7. januar 2016 #53 Del Skrevet 7. januar 2016 Var i kapittelet om hormoner i anatomien da jeg laget profil. Melatonin var det fineste, så ble det. Det er søvn hormonet og jeg liker å sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 7. januar 2016 #54 Del Skrevet 7. januar 2016 8 minutter siden, Nietsoj skrev: Jeg kunne jo sagt at bokstavene i Nietsoj er første bokstav i navnet til 7 land jeg har vært i, eller at det er en forkortelse for mottoet mitt; "Namnam I En Teskje Spiser Også Jeg", eller en bokstavsammensetning som jeg fant i tråden 7 bokstaver, men det er ikke det. Jeg valgte Nietsoj fordi jeg liker å se verden fra andre verdener, vri og vende på vaskekluten og prøve å bli forstått. Forstår, Jojosostoteinon, din røver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 7. januar 2016 #55 Del Skrevet 7. januar 2016 Fordi eg liker ordet, men det skulle egentlig være Bulletproof. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gruselgrafs Skrevet 7. januar 2016 #56 Del Skrevet 7. januar 2016 Valgte det første som dukka opp i hodet da jeg skulle fylle ut nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 3. februar 2016 #57 Del Skrevet 3. februar 2016 Den 7.1.2016 at 0.36, Gruselgrafs skrev: Valgte det første som dukka opp i hodet da jeg skulle fylle ut nick. Det samme her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. februar 2016 #58 Del Skrevet 3. februar 2016 Hørte noe avslappende musikk i denne sjangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 3. februar 2016 #59 Del Skrevet 3. februar 2016 Fordi jeg heter Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 3. februar 2016 #60 Del Skrevet 3. februar 2016 Nevian er etter et italiensk sted som heter Neviano. Tok bare bort o'en så det ikke skulle klinge så fryktelig italiensk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå