Gå til innhold

Hvordan valgte du nicket ditt?

EvaLena

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Initialene til en sang jeg hørte på der og da, men jeg klarte å skrive feil. Shit happens :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Noe dumt og random fordi jeg aldri hadde trodd jeg kom til å skrive mer enn et innlegg her som anonym. Av og til trenger man kvinnehjelp for spørsmål menn ikke kan svare på og man er for flau til å spørre beskjente kvinner om:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andreas89

Fornavn og alder, var ikke redd for å bli kjent igjen siden Andreas var et veldig populært guttenavn på de som ble født på den tiden. Det er forsåvidt det enda når jeg tenker meg om :tongue:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Karou er hovudpersonen i ein av yndlingsbokseriene mine. Eg hadde nettopp lest den på nytt når eg skulle velge nick og då blei valget enkelt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Andreas89 skrev:

Fornavn og alder, var ikke redd for å bli kjent igjen siden Andreas var et veldig populært guttenavn på de som ble født på den tiden. Det er forsåvidt det enda når jeg tenker meg om :tongue:.

Så det er "gamlefar" på 89 år som skriver her? Visste ikke at Andreas var et så vanlig navn før krigen. Er du sikker at du ikke mente fødselsår? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne jo sagt at bokstavene i Nietsoj er første bokstav i navnet til 7 land jeg har vært i, eller at det er en forkortelse for mottoet mitt; "Namnam I En Teskje Spiser Også Jeg", eller en bokstavsammensetning som jeg fant i tråden 7 bokstaver, men det er ikke det. Jeg valgte Nietsoj fordi jeg liker å se verden fra andre verdener, vri og vende på vaskekluten og prøve å bli forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i kapittelet om hormoner i anatomien da jeg laget profil. Melatonin var det fineste, så ble det. Det er søvn hormonet og jeg liker å sove:sFun_sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Nietsoj skrev:

Jeg kunne jo sagt at bokstavene i Nietsoj er første bokstav i navnet til 7 land jeg har vært i, eller at det er en forkortelse for mottoet mitt; "Namnam I En Teskje Spiser Også Jeg", eller en bokstavsammensetning som jeg fant i tråden 7 bokstaver, men det er ikke det. Jeg valgte Nietsoj fordi jeg liker å se verden fra andre verdener, vri og vende på vaskekluten og prøve å bli forstått.

Forstår, Jojosostoteinon, din røver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse
Den 7.1.2016 at 0.36, Gruselgrafs skrev:

Valgte det første som dukka opp i hodet da jeg skulle fylle ut nick.

Det samme her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian er etter et italiensk sted som heter Neviano. Tok bare bort o'en så det ikke skulle klinge så fryktelig italiensk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...