Gå til innhold

Hvordan valgte du nicket ditt?

EvaLena

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Meline37 skrev:

Oppkallt etter Jerry - fra Jerry Springer show , og Lee for ..... et eller annet annet kjent.. Det er jo kjent det og..Høres ganske amerikansk ut det navnet der :fnise:

Takk for i dag, og god natt. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Takk for i dag, og god natt. 😜

God natt til deg og :) . Jerry Lee var godt oppfunnet. Men okey . Jeg er fornøyd med mitt nick Melina.. oi nå skrev jeg feil: Jeg skulle heller kallt meg Melina, men det ble Meline :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Meline37 skrev:

God natt til deg og :) . Jerry Lee var godt oppfunnet. Men okey . Jeg er fornøyd med mitt nick Melina.. oi nå skrev jeg feil: Jeg skulle heller kallt meg Melina, men det ble Meline :) 

Eller kanskje Jerry Lee Lewis? 

Jeg har vært her siden begynnelsen og har hatt flere nick, men Polly Ester ble til fordi jeg liker ordspill. (For ikke så lenge siden kalte jeg meg Anna Kronisme... liker humoren til KLM)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Polly Ester skrev:

Jeg har vært her siden begynnelsen og har hatt flere nick, men Polly Ester ble til fordi jeg liker ordspill. (For ikke så lenge siden kalte jeg meg Anna Kronisme... liker humoren til KLM)

Det er ikke alltid lett å velge nick, men man velger det ofte utifra noe man tenker på eller liker. :) 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Meline37 skrev:

Det er ikke alltid lett å velge nick, men man velger det ofte utifra noe man tenker på eller liker. :) 

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Polly Ester skrev:

Bingo, min venn. Så enkelt. Navnet til et av mine største idoler. 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Bingo, min venn. Så enkelt. Navnet til et av mine største idoler. 😀

Og det er det jeg har tenkt hver gang jeg har sett brukernavnet ditt. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Polly Ester skrev:

Og det er det jeg har tenkt hver gang jeg har sett brukernavnet ditt. :)

En av to som har fortalt meg det. Veldig bra. 😘

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen av fasinasjonen for gamle Dracula/vampyrfilmer og tullenavn som blir til andre ord som en helhet.

Og så er det litt klasse av å få med en profesjonstittel i samme slengen. 

Kunne også vært Prof. E. S. Sor; Dr. U. E. Saft; Herr M. Annsen; K. Ongen; L. Y. Noleums, Terapeut; for å nevne noen.

Hilsen

Dr. A. Kula.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Kombinasjonen av fasinasjonen for gamle Dracula/vampyrfilmer og tullenavn som blir til andre ord som en helhet.

Og så er det litt klasse av å få med en profesjonstittel i samme slengen. 

Kunne også vært Prof. E. S. Sor; Dr. U. E. Saft; Herr M. Annsen; K. Ongen; L. Y. Noleums, Terapeut; for å nevne noen.

Hilsen

Dr. A. Kula.

Skøyeraktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, MapleSirup skrev:

Det stod en flaske på bordet.... :) 

Søtt!  ...eh...ja. 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Jerry Lee skrev:

En av to som har fortalt meg det. Veldig bra. 😘

Tenkte også på Jerry Lee "Great balls of fire" Lewis, men mener det også er en som bare heter Jerry Lee også, eller blander jeg med at det er en som heter bare Jerry Lewis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Fordi jeg har en sykelig obsession ovenfor Alice i eventyrland, og mener filmen/boka er svaret på mange av livets gåter. Favoritt figurene er tusenbeinet og kattepusen, og siden jeg identifiserer meg mer med en kattepus enn et tusenbein ble det altså sånn. Mjaaau! og ja.. "why is a raven like a writing desk"..? -egentlig..

Endret av cheshirecat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et øyeblikk siden, Dr. A. Kula skrev:

Tenkte også på Jerry Lee "Great balls of fire" Lewis, men mener det også er en som bare heter Jerry Lee også, eller blander jeg med at det er en som heter bare Jerry Lewis? 

Førstnevnte er riktig...the wild man of rock'n'roll. 😁

Sistnevnte er komikeren. ☺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lyst å være anonym her inne, altså at ingen kjente meg igjen ved å se nicket mitt. Derfor har jeg en bokstav fra fornavnet og en fra etternavnet, også datoen jeg er født😁 Men er så kjedelig nick, så vil endre. Går det an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mb26 skrev:

Hadde lyst å være anonym her inne, altså at ingen kjente meg igjen ved å se nicket mitt. Derfor har jeg en bokstav fra fornavnet og en fra etternavnet, også datoen jeg er født😁 Men er så kjedelig nick, så vil endre. Går det an?

http://forum.kvinneguiden.no/topic/884601-ønske-om-endring-av-nick-eller-slette-bruker/#comment-17525656:)

Trodde først du mente årstallet du var født og så leste jeg 26 :P:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...