Gå til innhold

Tips til gave i et utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forlover og på lørdag er det utdrikningslag. Dvs, det blir ikke utdrikking, og heller ikke utdritning, men forhåpentligvis en skikkelig hyggelig dag med mange gode veninner for den kommende bruden.

Opplegget er som følger:

jeg har tenkt på ulike temaer/sider ved livet som endres (eller kan endres/er viktig) når man gifter seg, og til hvert tema har jeg funnet en aktivitet. etter at vi har gjort aktiviteten sammen. et tema er matlaging, et annet er seksualitet, et er kommunikasjon osv.... har 6 tema.

til matlaging skal vi for eksempel lage noe snacks bruden elsker, fra bunnen. gaven blir da et forkle med skriften "Fru... [etternavnet til mannen]". Tror det blir veldig bra. MEN - jeg aner ikke hvilken gave hun skal få som handler om kommunikasjon! Noen tips? Har tenkt på scrabble, men det har hun fra før. Har også tenkt på noen bøker som jeg har veldig tro på ("Only for men" og "Only for women"), men de tar det for lang tid å sende i posten, så rekker ikke det innen lørdag. Noen tips der ute? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* etter at vi har gjort aktiviteten, får hun en gave som passer til temaet.

AnonymBruker
Skrevet

Morsomt opplegg!

Det første jeg tenker på er mobil, men det er jo fryktelig dyrt, så hva med noe til mobilen? Deksel for eksempel...

Noen fine skrivesaker, penner, notatbøker, brevpapir, kort, konvolutter. Kaffekopper, sånn at man kan ta en prat over en kopp kaffe. Megafon, hehe!

Anonymkode: 44743...e10

AnonymBruker
Skrevet

Gammeldags brevsett, sånne vi brukte da vi var små jenter, rosa brevpapir med konvolutter. 

Anonymkode: 25bc4...dab

• Liker 1
Gjest cheshirecat
Skrevet

Bruden med følge spiller inn sang/cd i studio som spilles på brullypsdagen. Sangene omhandler kjærlighet, kommunikasjon o.l

AnonymBruker
Skrevet

Hva med er annet spill som spiller på (haha) kommunikasjon? For eksempel alias eller ryktet går?

Anonymkode: 54ff5...f68

Skrevet

tusen tusen takk folkens! før jeg fikk lest forslagene deres snublet jeg borti den perfekte gaven. en bitteliten (kanskje 5 cm bare) bok som heter "klemmer og kyss", og når hun har åpnet den skal jeg fortelle en historie fra mine forelsdre sitt ekteskap om hvor viktig det er å huske på den nonverbale kommunikasjonen.... :) håper det blir bra. men takk igjen for forslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...