AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Jeg er 24 år. Aldri hatt hudproblemer osv.. Men jeg synes jeg har så mye rynker under øynene når jeg smiler. Så prøver å ikke smile. Jeg er tynn, mener det har noe å si. Når begynte du å få rynker? Ble det fort værre? Anonymkode: 668a1...5c8
Brunette93 Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Jeg er 24 selv og har litt rynker rundt øynene og i pannen. Ikke mye, men de er der.. Begynte nylig å få "smilerynke" på den ene siden av ansiktet, buhu håper det ikke blir tydeligere..
lovedrug Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Jeg er 25 og har ingen rynker ,men såklart kommer det noen streker når jeg smiler bredt:D Helt normalt ts ,har ikke så mye med rynker og gjøre
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Er 23 og har fått ekstra linjer under øynene, kråkeføtter, "sinnarynke" og linjer i panna... Anonymkode: b3284...7aa
Gjest morhjertegod Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Smilerynker er jo bare sjarmerende, er jo ikke "gamle rynker". Ingenting som er flottere en mennesker som smiler, så det kan man jo ikke slutte med :o)
mm456 Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Kjenner flere på 21 som har små rynker rundt øynene, men jeg syns det er søtt, jeg.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #7 Skrevet 17. juni 2016 Rynker er en del av livet, dessverre, spesielt smilerynker. Hva skal vi si, det er bare å bli moden Jeg liker ikke mine rynker, men de får man her og der, sånn er det bare. Anonymkode: 631c1...af8
Salka Skrevet 17. juni 2016 #8 Skrevet 17. juni 2016 Jeg har også begynt å få små linjer under øynene, men jeg har passert 30 da. Har brukt øyekrem siden jeg var tidlig i 20-årene, mulig det har forsinket prosessen litt selv om ingen kremer hjelper for rynker. Jeg har også begynt med øyeserum som jeg bruker på kvelden. På dagen bruker jeg en lettere øyekrem. Jeg liker ikke mine linjer i det hele tatt og gruer meg til det kommer flere, men det er jo bare en del av livet og at det at man modnes. Og uansett er det mye penere med litt linjer og smilerynker enn et stramt og mimikkfritt botoxtryne. Og du, du må ikke slutte å smile! Alle mennesker er 10 ganger vakrere når de smiler! Så, smiiiiil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå