AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Er det noen her inne som har forsøkt CLA Turbo? Ifølge reklamen går man ned 22 kg på 6 mnd... Jeg er fullstendig klar over at det bare er tull med så mange kg, men er det noen som har forsøkt produktet og opplevd vektnedgang som en følge av det? Anonymkode: 9235a...2ae
Pringle Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Jeg har gjort meg disse betraktningene på generelt grunnlag: Problemet med bedrag er at man får offeret til å ønske å bli bedratt. Selv når man har oppdaget og forstått at det er svindel, vil man ikke gå med på det! Kjennetegn for svindel er bla - fagre løfter, vage formuleringer, dulgte trusler, inntrykk av hastverk og nødvendighet, at dette er noe unikt, gjerne bruk av forseggjorte, vitenskapelig-klingende ord og uttrykk. Flytting av målposter. De slipper ofte lett unna fordi ofrene skammer seg over å ha blitt lurt. Det er ingen god lovregulering av disse feltene - helsekost/slanking - bare legemidler krever godkjenning og dokumentert effekt (og så lenge produktet ikke er umiddelbart skadelig, kan det selges fritt og lovlig); disse midlene slipper unna, men markedsføres ofte med svada som for normalt opplyste - og ikkedesperate - bare overflatisk ligner på medisinsk sjargong. For desperate mennesker høres det troverdig, tilforlatelig og forlokkende ut. Det selger, ikke fordi det virker, men fordi tilstrekkelig antall mennesker er villige til å betale for det. 1
A.Hansen Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Kjære Pingle B-kjendis det var ikke det "AnonymBruker" spurte om. Det ble spurt om noen har forsøkt CLA Turbo. Hvorfor må alltid sånne som du komme med slike irriterende "ovenfra og ned" svar? Gni det inn, hvor dum og desperat folk er. Svar på det som det blir spurt om da! Ja, jeg har prøvd CLA Turbo en måned og nei, jeg har ikke merket noe på vekten.
Pringle Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 OK, jeg er en empatiløs drittkjerring, men jeg vil gjerne hjelpe folk så de slipper å bli lurt. Man trenger ikke alltid å ha prøvd et produkt for å vite at det er bare tull. Hvordan kan jeg ordlegge meg så jeg ikke høres fullt så irriterende og "ovenfra og ned" ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå