Gå til innhold

Hjelp fort!!

xnixc

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg er ei jente med høyt feber og halsbetennelse så jeg dro ikke på skolen på 2/3 dager, Og vi har en slags muntlig framføring, ganske lik eksamen(med sensorer osv) allerede i morgen. Så jeg har fått et ark og jeg har en dag på meg til å lage en presentasjon om noe jeg ikke kan en eneste ting om! Vet ikke hvor jeg skal starte.. Kan noen av dere hjelpe meg? vær så snill.. Kom opp i samfunnsfag btw

Het er bildet av arket søsteren min tok med hjem.. Hadde satt kjempestor pris på om noen av dere kunne hjelpe meg!

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, saltyliquorice skrev:

Kan norsk innvandringshistorie og oljehistorie være noe?(:

Ja! men jeg kan absolutt ingenting om det, og jeg var ikke i timene da de snakket om det heller. Har vanskeligheter med å forstå ting med mindre folk forklarer det til kun meg :( ellers hadde jeg søkt det opp! Vet ikke hvordan jeg skal starte engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke bare snakke med læreren og forklare hvorfor du ikke kan gjøre dette da? Det kan hende at du får en utsettelse

Anonymkode: b1d05...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, xnixc skrev:

Ja! men jeg kan absolutt ingenting om det, og jeg var ikke i timene da de snakket om det heller. Har vanskeligheter med å forstå ting med mindre folk forklarer det til kun meg :( ellers hadde jeg søkt det opp! Vet ikke hvordan jeg skal starte engang..

Huff, jeg skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg er heller ikke så flink til å forklare over nettet. Er egentlig ikke så vanskelig altså. Bøkene forteller ofte i kronologisk rekkefølge. Er det ingen som kan hjelpe deg med framføringen, søsken, venner eller mor og far? Hvis det er tilfellet så ville jeg ha ringt læreren min for å få noen råd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...