Gjest Marillia Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Trenger tips til kjøpe av nye joggesko, det må være god demping og er til (stort sett) jogging på asfalt. Pris spiller ingen rolle, da jeg trenger best mulig demping pga vond rygg. Jeg har tidligere brukt Asics, og liker disse godt, men synes det er vanskelig i jungelen av varianter.
Gjest Tigress Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Då er det vel berre å halde på Asics? Elles kan eg tilrå både Altra og Hoka, men om Asics funkar er det jo berre å halde seg til Asics?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Sko er veldig individuelt, så nytter ikke å spørre hva andre liker. Jeg kjøper sko på Löplabbet. Der sjekker de føtter og løpesteg før du får anbefaling. Asics har mange bra sko. Hvis du liker dem, og ikke får vondt i knær, ankler e.l., så er det bare å fortsette med det. Etter hvert som kroppen blir vant til å løpe kan du kanskje prøve litt lettere sko med mindre demping. 😊 Anonymkode: 4a239...adf 1
Snabeltann Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 hoka og Adidas boost er de som har funket som gull for mine knær! :-)
Safiye Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Anbefaler virkelig asics gel nimbus 14. De demper godt, og er veldig behagelig å ha på. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 19 timer siden, Pavilion skrev: Anbefaler virkelig asics gel nimbus 14. De demper godt, og er veldig behagelig å ha på. Var akkurat det jeg skulle skrive inn her da jeg leste overskriften Anonymkode: fd670...391
gjärd Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Asics gel kayano 21 har jeg hatt i flere år. Super fornøyd :-)
Hu i byen Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Jeg overpronerer litt så jeg sverger til Asics Gel Kayano, har brukt de i flere år, varierer litt med lettere modeller osv, men siden jeg trenger stabilitet så er dette skoen jeg bruker mest :-)
Gjest Marillia Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 Da ble det et par Nimbus på meg, himmelsk å ha på beina
Puny Skrevet 11. januar 2016 #10 Skrevet 11. januar 2016 Jeg kan ikke bruke sko med mye demping da lander jeg for mye bakpå, isteden for å lande på tåballene og bruke kroppens naturlige demping, så her er det store individuelle forskjeller. Det er ikke sånn at jo mer demping jo bedre for alle. 2
doktorproktor Skrevet 11. januar 2016 #11 Skrevet 11. januar 2016 Kayano er riktige for meg - men det trenger ikke å bety at de er det for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå