Gå til innhold

Når han er "utro" før vi er sammen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke sammen, men har en avtale om å ikke ha sex med andre. Så hadde han sex med en dame rundt nyttår. Det var på fylla, han husker ikke stort og fortalte meg det da han våknet dagen etter. 

Jeg har gått og gnagd på disse følelsene i noen dager nå. Klart jeg er såret, men vi er ikke sammen. Er dette noe jeg kan glemme? Hva ville du gjort? Er det et rødt flagg før et eventuelt forhold, eller er det siste krampetrekning fra singellivet?

Anonymkode: 2fcfe...f27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødt flagg. Dere hadde en avtale om troskap han ikke overholdt. 

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

for meg er dette en klar dealbreaker. Han er jo ikke nok forelsket i deg hvis han kan ha sex med en annen, så enkelt er det

Anonymkode: 42d1c...1e6

• Liker 8
Skrevet

Tror jeg ville gitt beskjed om at det var første og siste gang han får lov til å kjøre noe slikt hvis dere skal være eksklusive med hverandre. så kan du heller se an fremover om han holder seg på matta og oppfører seg som folk når han drikker. 

litt tidlig å gi opp før dere har fått startet :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, lunamuna skrev:

Rødt flagg. Dere hadde en avtale om troskap han ikke overholdt. 

Ja. Det er det jeg også har tenkt. Men er det nok til at jeg bør avslutte det hele?

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

for meg er dette en klar dealbreaker. Han er jo ikke nok forelsket i deg hvis han kan ha sex med en annen, så enkelt er det

Nei, det er sant. Men samtidig så er vi ikke kommet dit at følelsene for hverandre er så sterke at man kan utelukke det. Det er vel derfor vi hadde denne avtalen også. Slik at vi i så fall sier ifra dersom noe sånt skjer. 

8 minutter siden, icom skrev:

Tror jeg ville gitt beskjed om at det var første og siste gang han får lov til å kjøre noe slikt hvis dere skal være eksklusive med hverandre. så kan du heller se an fremover om han holder seg på matta og oppfører seg som folk når han drikker. 

litt tidlig å gi opp før dere har fått startet :)

Dette tror jeg muligens er det jeg må gjøre. Tenker veldig på den at det er synd å gi opp noe som ellers går bra på grunn av en tabbe på fylla.  Han drikker ikke ofte, og det ble mye alkohol da han gjorde dette. Men samtidig er det litt skummelt, jeg håper ikke det er noe jeg må bekymre meg for de gangene han faktisk skal ut. 

Skrevet

nja, hva skjer når dere avtaler neste sak i forholdet, holder han ikke det heller da?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, makkapakka skrev:

nja, hva skjer når dere avtaler neste sak i forholdet, holder han ikke det heller da?

Men igjen, det er vel en forskjell på en avtale i forholdet og en avtale før forholdet? Jeg vet ikke. Han viser på alle måter at han angrer og at det er meg han vil ha. Men hvordan skal jeg stole på at han skal holde den neste avtalen. Sukk. Dette er vanskelig. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

samtidig så er vi ikke kommet dit at følelsene for hverandre er så sterke at man kan utelukke det. Det er vel derfor vi hadde denne avtalen også. Slik at vi i så fall sier ifra dersom noe sånt skjer. 

ok. Har aldri startet et forhold uten at det er stormende forelskelse i grunn, så sånn mellomting har jeg ingen erfaring med

• Liker 3
Skrevet

Gi han en ny sjanse og gi klar beskjed om det. Ingen grunn til å overdramatisere alt sammen.. er mer bortkastet tid hvis du kaster en god mann på skauen p.g.a noen raske konklusjoner. 

Du ser raskt i fremtiden om han er til å stole på eller ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ok. Har aldri startet et forhold uten at det er stormende forelskelse i grunn, så sånn mellomting har jeg ingen erfaring med

Stormende forelsket har jeg ikke vært siden tenårene. Men vi er sammen hvert ledige øyeblikk, tekster 24/7 når vi ikke er sammen, samt snakker timesvis på tlf hver dag. Jeg har ingen tvil om at det er meg han vil ha, men jeg vet ikke om jeg klarer se forbi dette. 

23 minutter siden, icom skrev:

Gi han en ny sjanse og gi klar beskjed om det. Ingen grunn til å overdramatisere alt sammen.. er mer bortkastet tid hvis du kaster en god mann på skauen p.g.a noen raske konklusjoner. 

Du har nok rett. Dette er så forskjellig fra alt annet denne mannen gjør. Jeg må nok prøve å glemme, samt si klart ofra om at det er eneste sjanse. 

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ikke sammen, men har en avtale om å ikke ha sex med andre. Så hadde han sex med en dame rundt nyttår. Det var på fylla, han husker ikke stort og fortalte meg det da han våknet dagen etter. 

Jeg har gått og gnagd på disse følelsene i noen dager nå. Klart jeg er såret, men vi er ikke sammen. Er dette noe jeg kan glemme? Hva ville du gjort? Er det et rødt flagg før et eventuelt forhold, eller er det siste krampetrekning fra singellivet?

Den avtalen betød ikke en skit så fremt dere ikke er sammen. Bare tull. Dump ham.

AnonymBruker
Skrevet

Han var nå hvertfall ærlig nok til å si det. Tells ikke det?

jeg har samme avtale og klarte og gjøre det samme, men jeg har ikke turt å si noe enda. (Har ikke møtt han etter det skjedde)

For min del var det følelses som gjorde at jeg lå med en annen siden jeg har hatt en crush for han, den er derimot borte nå!

Anonymkode: cb52e...e94

Skrevet

Her hadde jeg vært VELDIG skeptisk. Dere hadde en klar avtale om å ikke ha sex med andre og denne var det tydeligvis veldig lett for han å bryte. Usikker på om jeg hadde klart å stole på at det samme ikke kom til å skje hvis det var snakk om forhold.

• Liker 3
Skrevet

Dere er ikke sammen, og han var ærlig om det. Var det noen jeg likte ville jeg nok fortsatt datingen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS!

Skaff deg litt selvrespekt! For han respekterer deg tydeligvis IKKE!

Dere hadde en avtale og det var det vel en grunn for? Så dette var slettens ingen tabbe, ikke vær så jævla naiv! Jeg har selv vært innom sånne typer, IKKE VERDT DET! Plukk opp selvrespekten din og finn deg en grei kar! Drit i om han "angrer", yeah right....

Lykke til!

Anonymkode: ab74d...6e5

• Liker 7
Skrevet

En ting er å bryte en muntlig avtale, på tross av dere to ikke er sammen. Men en annen ting er at han skylder på fylla for at han brøt avtalen. Dette høres ut som en karakterbrist. Hvor han skylder på alt annet enn seg selv. Hva stopper han neste gang når samme situasjon skjer?

En annen "sterkere" avtale mellom dere to? 

Jeg tror du må revurdere litt mer.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, icom skrev:

Trekker konklusjoner? Han lå med en annen, da de hadde en avtale om å ikke gjøre dette! Så nei, dette er ikke å trekke konklusjoner! .... Han gjorde jo faktisk noe feil her... absolutt ingen overdramatisering!

lol

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han var nå hvertfall ærlig nok til å si det. Tells ikke det?

jeg har samme avtale og klarte og gjøre det samme, men jeg har ikke turt å si noe enda. (Har ikke møtt han etter det skjedde)

For min del var det følelses som gjorde at jeg lå med en annen siden jeg har hatt en crush for han, den er derimot borte nå!

Anonymkode: cb52e...e94

Jo, han sa det med en gang han våknet og ble klar over hva han hadde gjort. Jeg føler på en måte jeg kan stole mer på han, siden jeg vet at han kommer til å fortelle det om han er utro. 

1 time siden, Adara skrev:

Dere er ikke sammen, og han var ærlig om det. Var det noen jeg likte ville jeg nok fortsatt datingen.

Ja. Jeg liker han veldig godt. Så det er nok det jeg kommer til å gjøre, men heller være litt forsiktig fremover. Ikke falle for hardt. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjære TS!

Skaff deg litt selvrespekt! For han respekterer deg tydeligvis IKKE!

Dere hadde en avtale og det var det vel en grunn for? Så dette var slettens ingen tabbe, ikke vær så jævla naiv! Jeg har selv vært innom sånne typer, IKKE VERDT DET! Plukk opp selvrespekten din og finn deg en grei kar! Drit i om han "angrer", yeah right....

Lykke til!

Jeg har selvrespekt. Jeg har sagt klart ifra at dette ikke er ok, at jeg trenger tid til å tenke over det. Han er en grei kar, mye mer enn noen andre jeg har møtt. Det er derfor jeg vurderer dette likevel, til tross for at det egentlig er en dealbreaker. 

33 minutter siden, Perspektiv skrev:

En ting er å bryte en muntlig avtale, på tross av dere to ikke er sammen. Men en annen ting er at han skylder på fylla for at han brøt avtalen. Dette høres ut som en karakterbrist. Hvor han skylder på alt annet enn seg selv. Hva stopper han neste gang når samme situasjon skjer?

En annen "sterkere" avtale mellom dere to? 

Jeg tror du må revurdere litt mer.

Han har flere ganger sagt at han ikke vet hvorfor det skjedde. At han ikke engang har tenkt tanken og det var aldri noe han kunne forestille seg kom til å skje. Han har flere ganger sagt at han ikke skylder på fylla, det er bare jeg som sa det nå for å forklare situasjonen. Han tar selv fullt ansvar.

Men jeg vet ikke hva som skal stoppe ham neste gang. Neste gang han blir så full at han er uten kontroll. Han sier han ikke skal drikke så mye igjen, men en eller annen gang vil det jo skje. 

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Det går ikke an å være utro før dere blir sammen.

Utroskap kan bare skje når dere er sammen.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Balian de Ibelin skrev:

Det går ikke an å være utro før dere blir sammen.

Utroskap kan bare skje når dere er sammen.

Det var derfor jeg skrev "utro". Det han gjorde var at han lå med noen når vi var enige om å ikke ligge med andre. Vi har ikke definert oss som et par, men det føles jo likevel vondt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...