Gå til innhold

Han kommer ikke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at jeg ikke er løs, da det ikke har vært et problem tidligere. Han sier også at det ikke er det, men det "låser seg" i hodet. Hva kan vi gjøre? Kan sexolog være et alternativ? Noen som har noen erfaringer å dele? Jeg er fersk på det her, prøver å ikke pushe han, men begynner å merke at det er litt sårt at han ikke får til å komme. 

Anonymkode: e91dc...971

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er forholdet nytt? Snakker dere godt om sex sammen?

Når han sier det låser seg i hodet skal du høre på det. Spør hvorfor det låser seg og om det er noe du kan gjøre. Noen ganger låser det seg for meg også og da kan det være at jeg har andre problemer i forholdet. Jeg har mistet lysten, rett og slett. Av og til har keg så mye annet og tenke på, men orker ikke å si nei enda en gang når partner vil ha sex. Det at jeg da "går med på" sex flrer sjelden til at jeg kommer. Det blir til at han får tønt seg, men jeg er ikke interessert i noe mer.

Hodet er dom kjent en del av kroppen. Man må ha ting på stell der også for å ha et godt sexliv. Kanskje dere blr ta en bedre prat om sexlivet deres? Hva savner han, hvordan føler du at sexen er? Er dere veldig forskjellige?

Anonymkode: de59d...951

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min var sånn i starten av forholdet vårt. Ble ukonsentrert eller nervøs og klarte ikke komme. 

Bare gi dette litt tid. Spør hva han liker og fortsett å ha sex. Her løste det seg plutselig og dette er ALDRI et problem her lenger. Vi har kjempebra sex nå og begge kommer hver gang. 

Jeg skjønner det føles sårt, det gjorde det for meg og, begynte å tvile på meg selv. Ikke gjør det! Og ikke lag et stort nummer ut av dette heller ved å ta en lang prat om problemer i sexlivet, som foreslått ovenfor, bare ta dette med ro, legg til rette for at ikke tven er på i bakgrunnen eller andre forstyrrende elementer. Kos dere med sexen og så tror jeg dette går seg til. 

Anonymkode: 33a46...b4e

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min kom sjeldent de første gangene vi hadde sex. Han forklarte det bare med at det var ikke alltid han kom og han likte sex godt likevel. Så jeg tenkte ok, det er greit. 
Nå har han ingen problem med å komme :P Han kommer hver gang, så det går seg sikkert til. 

Anonymkode: c1ab1...b17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...