Gjest Ethereal Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 Og hva får du gjort? Jeg klipper og får såkalt "fargedesign" i tre ulike farger. Kostet meg 1100 sist. Er ikke sikker på om det er dyrt eller billig, men er vel ca det slikt koster her i byen.
Fakse Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 Betalte vel omtrent det samme, men bare en farge sist. Litt dyrt, måtte bare ta time der det var ledig fordi jeg var litt vel impulsiv
Gjest Ethereal Skrevet 8. oktober 2004 #3 Skrevet 8. oktober 2004 Hvor var du? Jeg har flyttet meg over til Puls. Kjempefornøyd!!! (men litt vanskelig å få time)
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 Det var ikke dyrt det, Ethereal! Tror jeg betalte mer da jeg kjørte "full pakke" sist...
Gjest Ethereal Skrevet 8. oktober 2004 #5 Skrevet 8. oktober 2004 OK, da kan jeg være fornøyd. Klipp kostet i hvertfall 500, og farge 600 (men jeg ender alltid opp med å kjøpe ett eller annet i tillegg ) Før klippet jeg meg oftere, men farget håret selv, så jeg har ikke helt vennet meg til at det faktisk er dyrt å gå til frisøren. Og du har jo sett resultatet, Lilleulv. Nå er stripene enda rødere :-)
Tigerlily Skrevet 8. oktober 2004 #7 Skrevet 8. oktober 2004 Sist jeg klippet & bleket betalte jeg 2400kr. fordi frisøren måtte bleke to ganger ble det passelig dyrt ja. regner med at "sølvfargingen" også koster litt (det de gjør i vasken når man er ferdig bleket for å gi sølvaktig glans). verdt pengene var det iallefall. deilig å bli klippet på et sted med massasjestol ved vaskene, der man demper lyset og setter på musikk mens hårkuren skal virke. kommer nok til å gå dit neste gang også, selv om lommeboken har vondt i flere uker etterpå
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 8. oktober 2004 #8 Skrevet 8. oktober 2004 OK, da kan jeg være fornøyd. Klipp kostet i hvertfall 500, og farge 600 (men jeg ender alltid opp med å kjøpe ett eller annet i tillegg ) Før klippet jeg meg oftere, men farget håret selv, så jeg har ikke helt vennet meg til at det faktisk er dyrt å gå til frisøren. Og du har jo sett resultatet, Lilleulv. Nå er stripene enda rødere :-) Ja, jeg synes det var kjempetøft!! Liker godt kontraster mellom farger... Har hatt helt lyst med svarte striper før. Har du funnet de rette styling-produktene enda da?
Gjest Ethereal Skrevet 8. oktober 2004 #9 Skrevet 8. oktober 2004 Har funnet ut at det bare er å bite i det sure eplet ang. styling. Sebastian Roxx rocks ! 349 hos frisør, men får to til den prisen via healthandbeautydepot.com (inkl porto, usikker ang. moms/toll enda). Kjekt å kunne bruke svarte klær og svart sminke (uten at jeg er gother ) igjen uten at det ser dumt ut, Men back to business: hvor mye betaler du? og for hva?
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #10 Skrevet 8. oktober 2004 Betaler 250 kr for klipp og styling. Striper håret selv med de nye settene fra L'oreal.
Gjest the imp Skrevet 8. oktober 2004 #11 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg betalte 700 kr for klipp, helfarging og lysere striper da jeg var hos frisøren denne uka her. Men jeg bor i en liten by da.
Gjest Lilleulv Skrevet 8. oktober 2004 #12 Skrevet 8. oktober 2004 Har funnet ut at det bare er å bite i det sure eplet ang. styling. Sebastian Roxx rocks ! 349 hos frisør, men får to til den prisen via healthandbeautydepot.com (inkl porto, usikker ang. moms/toll enda). Kjekt å kunne bruke svarte klær og svart sminke (uten at jeg er gother ) igjen uten at det ser dumt ut, Men back to business: hvor mye betaler du? og for hva? Vet du hva, jeg er ikke helt sikker jeg... Men det skal jeg sjekke opp. Kjenner nemlig hun som pleier å klippe meg ganske godt
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #13 Skrevet 8. oktober 2004 Betaler 365 kr for en vanlig klipp. En gang farget jeg fire tykke, røde striper i tillegg, det kom på 550 kr til sammen.
Gjest Dolphina Skrevet 8. oktober 2004 #15 Skrevet 8. oktober 2004 Var hjemme hos venninna mi sist jeg klipte meg. Betalte 300 kroner svart!
Orthia Skrevet 8. oktober 2004 #16 Skrevet 8. oktober 2004 Klipp (enkelt; har langt, rett hår som stort sett bare jevnes i tuppene) og striper: ca 1200,- i Oslo. Tar ofte en kur samtidig, men aldri føn. Det er mange penger, men sett i forhold til at det tar omkring tre timer, skjønner jeg godt at det er prisen må være såpass.
starie Skrevet 8. oktober 2004 #17 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg betaler ca 1700-2000kr for klipp, farge og striper.
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #18 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg betaler rundt kr.1300.- for klipp, striper og styling.
Gjest Chica Skrevet 8. oktober 2004 #20 Skrevet 8. oktober 2004 300kr for klipp. Tenker på å stripe håret i en eller to farger neste gang jeg skal til frisøren, blir spennende og se hva det koster! (Har langt hår)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå