Gå til innhold

interessert eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en egen evne til å møte menn som er veldig interessert i meg men når vi er ute på fest i lag eller hvis de møter kjente når vi er ute sammen, vil de helst gjemme meg bort, blir ikke introdusert og hvis noen spør om vi er sammen så står typen ved siden av og vegrer seg for å bekrefte det... det ender jo selvsagt opp med skuffelse og jeg gjør det slutt for de kan da umulig være interessert når de holder på slik?

Anonymkode: 99224...750

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei sannsynligvis ikke. Hvis dere er i startfasen og dater er det ikke rart at de vegrer seg for å bekrefte et "forhold", men hvis du opplever at de aktivt "gjemmer deg bort" så er det sannsynlig at de enten ikke er veldig stolte av å være med deg eller ikke er oppriktig interessert i noe seriøst og derfor ikke vil vise noe overfor omverdenen. 

Anonymkode: 166bb...9d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du selv er for utydelig i dine signaler til at de ikke selv vet hvor dere står og dermed ikke kan si noe hverken ja eller nei uten at det risikerer å bli feil? Jeg vegrer meg også for slike spørsmål med mindre vi er eklsusive og har gått offisielt ut med at vi har blitt kjærester. Syns ikke noe om å fortelle randoms at jeg dater noen, før det har gått lang nok tid.

Anonymkode: 762f6...506

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Jeg synes det er utrolig hvordan enkelte kompliserer livet sitt. I tillegg å gjemme noen for andre bare fordi de ikke er blitt i et fast forhold. Er det flaut å vise seg ute med en du dater? Herregud! 

TS, dump de som gjemmer deg i offentligheten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...