Gå til innhold

Nelly kjoler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Likte egentlig ingen av dem, bortsett fra nummer fire, som går an.

Anonymkode: 6ab4a...a5c

Gjest Chauve-Souris
Skrevet

Ikke helt min stil, men om du liker de så er det vel bare å bestille :) Bare husk at Nelly kjoler ofte er veldig korte, men står jo lengden på modellen og størrelsen hun bruker så du får en viss pekepinn. Men ikke kjøp den kjole nummer to (v- neck strap dress), har en venninne som har den, ikke veldig kledelig. Hun har ganske grei størrelse på puppene, men bhen og alt hang utenfor kjolen, og om hun dro kjolen opp syntes hele underlivet hennes grunnet splitten nederst. Ikke veldig kledelig eller tekkelig akkurat, jeg har aldri sett så mye av henne før for å si det sånn da ;) Hun er bare 163 høy...

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Chauve-Souris skrev:

Ikke helt min stil, men om du liker de så er det vel bare å bestille :) Bare husk at Nelly kjoler ofte er veldig korte, men står jo lengden på modellen og størrelsen hun bruker så du får en viss pekepinn. Men ikke kjøp den kjole nummer to (v- neck strap dress), har en venninne som har den, ikke veldig kledelig. Hun har ganske grei størrelse på puppene, men bhen og alt hang utenfor kjolen, og om hun dro kjolen opp syntes hele underlivet hennes grunnet splitten nederst. Ikke veldig kledelig eller tekkelig akkurat, jeg har aldri sett så mye av henne før for å si det sånn da ;) Hun er bare 163 høy...

Sier du det altså? Den har jeg allerede bestilt, ups! Men så skal jeg ikke bruke vanlig bh under kjolen da, tenkte å bruke sånn silikon som klistrer seg til puppene, men er ikke keen på å vise underlivet akkurat. Elsker kjolene fra nelly siden jeg føler de fremhever kroppen min på en bra måte, har store pupper og middels stor rumpe, flat mage, 165 høy. 

Anonymkode: 1ba66...429

Skrevet

Har den nederste og den er knallfin :) Litt kort, men det er jo kjolene derfra.

Skrevet

Synes ingen var spesielt fine, men den svarte var ikke så ille. Generelt synes jeg det var for mye hud, pupper og lår med alle, mye penere å bare vise litt i stede for alt.

• Liker 3
Gjest Chauve-Souris
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier du det altså? Den har jeg allerede bestilt, ups! Men så skal jeg ikke bruke vanlig bh under kjolen da, tenkte å bruke sånn silikon som klistrer seg til puppene, men er ikke keen på å vise underlivet akkurat. Elsker kjolene fra nelly siden jeg føler de fremhever kroppen min på en bra måte, har store pupper og middels stor rumpe, flat mage, 165 høy. 

Anonymkode: 1ba66...429

Kan godt hende den sitter finere på deg :D.  Nå var denne jenta ganske full da hun brukte den også, så har kanskje ikke hjulpet så mye på helhetsinntrykket. Om den er løs over brystet kan det jo gå an å sy inn stroppene litt også da. :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes de er harry

Anonymkode: 25565...f62

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De ser så billige ut, men det er de jo også :)

Anonymkode: d40b9...450

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nummer 4 og 5 hadde fungert med rett styling. De andre var grelle.

Anonymkode: 33cd1...8c6

Gjest Raindrops
Skrevet

Begynner visst å bli gammel jeg. Syntes de tre første spesielt ser ut som underkjoler. 

Skrevet

Har kjole 5 bare i blå med formen til kjole 1 (den var til salgs hos nelly for 1 år siden). Selv om man er glad i å vise kløft  så går utringingen på denne kjoleformen grusomt langt ned, måtte faktisk sy om stroppene slik at puppene skulle bli godt nok dekket. Resulterte med at kjolen ble svært kort og jeg gikk rundt å trakk ned kjolen mens jeg var i edru tilstand, dagen etter fikk jeg tidenes fylleangst pga kjolen også. 
Stoffet på kjolen var greit siden det er en "underkjole" under paljettene, men det var et herk å få selve kjolen på pga puppene og lite stretch. 

Skrevet
4 timer siden, Raindrops skrev:

Begynner visst å bli gammel jeg. Syntes de tre første spesielt ser ut som underkjoler. 

Jeg er 20 og syns det samme:fnise:

• Liker 3
Skrevet

Nr 4 var ålreit, de andre var blodharry 

• Liker 2
Skrevet
Den ‎06‎.‎01‎.‎2016 at 10.01, Chauve-Souris skrev:

De kjolene er ofte VELDIG korte ja. Så hvis man er forholdsvis lang (høy) så kan de sitte oppå ryggen nesten...

Skrevet

Syns de med utringning var altfor utringa. Hadde iallefall ikke kjøpt de hvis jeg hadde større pupper en modellen. Da vil det bare se vulgært ut, ikkr sexy. 

Anonymkode: 39d00...942

Skrevet

Av alle de fine kjolene de har på nelly, må disse være topp 5 av de mindre pene..

Anonymkode: f8f22...09f

• Liker 1
Skrevet

De alle ligner da svært mye på nattkjoler eller underkjoler:klo:

Anonymkode: d69ad...705

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...