Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva eksagt er primer for? Og må man bruke den oppå en fuktighetskrem, under foundation/pudder, eller holder det da med bare primer og ikke fuktighetskrem i ansiktet? :) Ser så mange tipser om det i alle mulige tråder men jeg har aldri skjønt hva primer egentlig gjør.
Tips for primer kombinert fuktigheskrem(hvis det finnes) for sensitiv hud, tørr ,men fet nese med store porer?

Anonymkode: d94a6...0f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva eksagt er primer for? Og må man bruke den oppå en fuktighetskrem, under foundation/pudder, eller holder det da med bare primer og ikke fuktighetskrem i ansiktet? :) Ser så mange tipser om det i alle mulige tråder men jeg har aldri skjønt hva primer egentlig gjør.
Tips for primer kombinert fuktigheskrem(hvis det finnes) for sensitiv hud, tørr ,men fet nese med store porer?

Anonymkode: d94a6...0f3

Primer får sminken til å holde seg hele dagen i t jevner ut huden litt før makeup. Og ja, man har på dagkrem først. Bare vent til den har trukket ordentlig inn før du har på primeren.  Jeg bruker sjeldent primer i ansiktet, bruker i hovedsak øyelokkprimer før øyeskygge, det er viktigst for meg.  Ellers bruker jeg en bb cream og litt solpudder når jeg skal smashe meg litt ekstra. 

Anonymkode: 8f562...5ca

Skrevet

Personlig synes jeg primer er et overflødig produkt.Har selv blandingshud der makeupen ikke holder seg like bra gjennom hele dagen,så primer skulle i teorien være nyttig for meg.Istedet føler jeg at primere bare gjør makeupen enda mer kakete og ikke gjør den mer holdbar i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...