AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Hva eksagt er primer for? Og må man bruke den oppå en fuktighetskrem, under foundation/pudder, eller holder det da med bare primer og ikke fuktighetskrem i ansiktet? Ser så mange tipser om det i alle mulige tråder men jeg har aldri skjønt hva primer egentlig gjør. Tips for primer kombinert fuktigheskrem(hvis det finnes) for sensitiv hud, tørr ,men fet nese med store porer? Anonymkode: d94a6...0f3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva eksagt er primer for? Og må man bruke den oppå en fuktighetskrem, under foundation/pudder, eller holder det da med bare primer og ikke fuktighetskrem i ansiktet? Ser så mange tipser om det i alle mulige tråder men jeg har aldri skjønt hva primer egentlig gjør. Tips for primer kombinert fuktigheskrem(hvis det finnes) for sensitiv hud, tørr ,men fet nese med store porer? Anonymkode: d94a6...0f3 Primer får sminken til å holde seg hele dagen i t jevner ut huden litt før makeup. Og ja, man har på dagkrem først. Bare vent til den har trukket ordentlig inn før du har på primeren. Jeg bruker sjeldent primer i ansiktet, bruker i hovedsak øyelokkprimer før øyeskygge, det er viktigst for meg. Ellers bruker jeg en bb cream og litt solpudder når jeg skal smashe meg litt ekstra. Anonymkode: 8f562...5ca
Sandie Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Personlig synes jeg primer er et overflødig produkt.Har selv blandingshud der makeupen ikke holder seg like bra gjennom hele dagen,så primer skulle i teorien være nyttig for meg.Istedet føler jeg at primere bare gjør makeupen enda mer kakete og ikke gjør den mer holdbar i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå