Gå til innhold

Trenger tips til juksemåltid på 1000-1700 kcal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

har tenkt å få bort det siste fettet, og siden jeg ikke har rørt vekter i livet mitt, bare trent veldig mye utholdenhet etter å ha vært overvektig (spiste bare for mange kalorier og mange store utskeielser etter jeg gikk ned 20 kg, selv om jeg trente mye, bare fordi jeg ikke visste hvor mye slike utskeielser gjør for kroppen og har derfor ikke fått bort ned fettprosenten nok) men nå skal den ned!

Slik er regnestykket, og annenhver lørdag har jeg lagt inn en juksedag hvor jeg allikevel prøver å begrense meg, fordi jeg er streng med meg selv og vil nå målet mitt snarlig. :)  Når lørdagen kommer kutter jeg 300 kalorier fra den opprinnelige planen på både fredag og søndag slik at jeg kan unne meg litt ekstra, hehe.

Trenger derfor tips til usunne måltider eller kombinasjoner som ligger på 1000-1700 kcal.  Foreløpig har jeg laget én, som i mine øyne gir mye nytelse for (nokså) få kcal i forhold til hva det kunne vært til jeg påstå:

Superchips 135g – 608 kcal
Supermix sur 230g – 784 kcal
Sur sild 100g – 340 kcal
= 1732 kcal

Anonymkode: 21d8f...73a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

og siden jeg ikke har rørt vekter i livet mitt, bare trent veldig mye utholdenhet etter å ha vært overvektig

har jeg ikke stor muskelmasse og må på en lavere vekt for å få vekk fett*

Anonymkode: 21d8f...73a

AnonymBruker
Skrevet

Ville heller erstattet med is. Da får du i det minste noe proteiner i deg.

Anonymkode: f82fe...fdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...