AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Fyren jeg holder på med har en fortid med mye useriøse forhold og ligg, litt player tror jeg. Han sier at jeg er den første han er ordentlig forelsket i , men den har jeg hørt før, og blitt forlatt etter to måneder av en annen. Han sier han vil gifte seg og få barn med meg, jeg tenker at han umulig kan mene det når vi ikke engang har blitt ordentlig sammen? Han sier det er bare meg han vil ha, men dette har han sikkert sagt til de andre jentene sine også? Om det hadde vært en fyr jeg hadde møtt på fylla og bare møtte av og til så ville jeg avfeid det hele som tomprat og falsk sweettalk, men vi snakker sammen daglig i timesvis om løst og fast og dype ting og livet og fremtiden så jeg tror han er genuin. Allikevel har jeg et indre behov for å si at jeg ikke tror på han og at han får bevise det (fri til meg) før jeg stoler på han, men jeg hører jo selv hvor crazy det høres ut å si når vi ikke engang har møtt familien til hverandre (han har spurt om jeg vil møte moren hans da men jeg sa nei) Hvordan kan jeg ta opp at jeg gjerne vil sjekke telefonen hans osv for å forsikre meg om at det kun er meg han sier sånt til? Kan jeg kontakte en eks av han på facebook å spørre hvordan han er? Vil ikke ende opp som en bitch og skremme han vekk ved å spørre for skeptiske spørsmål til han, men fakta er jo at jeg er kjempe skeptisk og jeg vet ikke om det er pga mine egne trust issues eller om det er pga han sin fortid og væremåte... Anonymkode: 6ad74...70d
saltyliquorice Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Du sier jo at dere ikke er ordentlig sammen engang så hvorfor skal du 'ransake' telefonen hans? Jeg ville tatt det han sier med en klype salt hvis han har vært useriøs tidligere, men gi han sjanse, kanskje bli bedre kjent med han? Vil ikke anbefale deg å kontakte eksen heller, du veit ikke hva du vil få servert fra den kanten.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Hvor lenge har dere sett hverandre? Synes ikke du skal ta kontakt med andre som kjenner han, men stole på din egen intuisjon, å ta det rolig, bli godt kjent med han. Har han gjort noe som tilsier at han ikke er til å stole på? Anonymkode: 25ead...77e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Vi har sett hverandre snart fire måneder, og er på det stadiet hvor han vil ta meg med på ferie og han har nevnt å flytte sammen. I begynnelsen tok jeg han i noen småløgner, men de innrømte han selv fordi han skjønte at jeg skjønte han løy, selvom jeg ikke viste at jeg skjønte det. Det gjaldt ikke andre damer jeg gjennomskuet han med, men hvor han var og andre ting han sa (som fårsåvidt kan ha betydd at han var med andre damer men tvilsomt at han ringer meg med noen andre damer tilstede. ) eksempel: han sier han er et sted men er egentlig et annet sted når han ringer. eksempel 2: han sier han bruker mennesker/kamerater rundt han, som får meg til å tenke ok bruker han bare meg også? Anonymkode: 6ad74...70d
Belbus Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Hadde noen sagt at de ville giftet seg med meg i fremtiden etter fire måneder hadde jeg løpt. Hadde en player sagt det hadde jeg ledd og ikke trodd på han.
Nanami Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Jeg forstår at du er skeptisk, men å sjekke telefonen hans er ingen løsning. Du må rett og slett velge. Enten stoler du på han eller så går du videre. Hvordan skal et eventuelt forhold bli om du starter det uten tillit. Jeg tror man må være ærlig med hverandre. Man kan ikke hindre at den andre parten er utro, eller lyver, men inntil det skjer så må man nesten bare stole på han eller henne.
Gjest O.G. Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 9 timer siden, Belbus skrev: Hadde noen sagt at de ville giftet seg med meg i fremtiden etter fire måneder hadde jeg løpt. Hadde en player sagt det hadde jeg ledd og ikke trodd på han. Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå