AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Jeg har opplevd flere ganger at menn tar kontakt etter å observert meg i det offentlige rom eller på arbeidsplasser. Ved flere tilfeller har de funnet ut kontaktinfo gjennom bilskiltnummeret og deretter sendt meldinger. Jeg har i noen tilfeller svart på meldinger for å prøve finne ut hvem de er og hvordan de vet hvem jeg er. Nå nylig ble jeg kontaktet av noen som hevder de har sett meg på arbeidsplassen min, og det er mest sannsynlig en kollega (stor bedrift, og lite eksterne folk i kontorlokalene). Som har gjort flid i å sende meldinger anonymisert og som signerer med "en hemmelig beundrer". Jeg klarer ikke å synes at slike henvendelser er noe annet enn creepy, og da særlig fordi de ikke (med det første) vil si hvem de er. Som om hemmeliggjørelsen av hvem de er skal gjøre det hele litt mystisk, og man vil at jeg skal grave litt/mase/være nysgjerrig for at de skal avsløre seg. Om jeg vil grave/spørre litt for å finne ut hvem denne hemmelige beundreren er, så er det kun for å vite hvem som eventuelt kan finne på å stalke en. Men når det mest sannsynlig er en kollega så lar jeg nok være å svare, for jeg vil uansett avvise og det kan bli klein stemning på jobb. Men vil nok se meg ekstra over skuldra en stund fremover, og synes det hele er ganske ubehagelig. Flere som opplever slike henvendelser? Det kan da vitterlig ikke være en normal måte å sjekke opp noen i 2015..? Kan det bare sitte creepy, desperate menn bak slike meldinger? Eller har noen opplevd det positivt? Anonymkode: dde5f...8cd
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Har ikke opplevd det, men ja.... creepy og ekkelt! Anonymkode: f7435...de4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Det er creepy at noen sjekker bil nummeret osv, men jeg fikk en gang en lapp på postkassa mi som jeg syntes var veldig søt. Han la igjen telefonnummeret sitt og skrev det var forståelig om jeg ikke tok kontakt, noe jeg heller ikke gjorde fordi jeg var opptatt da, og jeg hørte ikke noe mere fra han. Hadde han derimot fortsatt å stalke meg så hadde det blitt creepy igjen. Alt i moderasjon Anonymkode: fc4ec...ce7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå