Gjest MadameDeRosa Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Hva betyr dette? Fikk en message fra Ebay: The listing you're interested in is no longer available som overskrift. Deretter: We're writing to let you know that we've removed an item you recently won: 291596850070 - FURminator Pet Grooming Deshedding Tool Long Hair Clean Comb Purple Durable Since you've already paid for the item, you don't need to do anything else. If your item hasn't arrived yet, it should arrive soon. If it doesn't, then you'll want to open a case in our Resolution Centre. You can learn how to do this, plus find timelines for opening cases, at:http://pages.ebay.co.uk/help/policies/money-back-guarantee.html We wish you all the best on eBay and hope your future experiences are pleasant and successful. If you have questions, please click "Help & Contact" at the top of most eBay pages. eBay still has lots of other great deals. Go to http://www.ebay.co.uk to shop. We hope to see you soon. Thanks, eBay Betyr det at varen er fjernet? Ikke blir levert? Det står jo at produktet skal komme snart, så jeg skjønner ikke hvorfor de skriver en sånn mail. Har handlet ting på Ebay tidligere, men aldri fått en sånn mail. Merkelig?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Annonsen er fjernet. Anonymkode: 6bf1c...eaa 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Ok, det har jeg merket. Men jeg mottar vel varen for det, eller?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 "If your item hasn't arrived yet, it should arrive soon. " Anonymkode: 1ce8f...4ad 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Opplevd dette en gang, fikk aldri tingen... Anonymkode: dd664...e82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå