Gå til innhold

hvordan bestemte dere dere for å få barn?


tingeling

Anbefalte innlegg

ren nyskjerrighet :) hvordan bestemte du og partneren dere for å få barn?

klem fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh..vel....var vel sånn at vi egentlig aldri bestemte oss for det.

Var av den instillingen at jeg skulle nå ihvertfall ikke få barn før jeg fyllte 3o-hvis i hele tatt!

Var en tilfeldighet at jeg oppdaget det, da jeg var med en venninne på apoteket for at hun skulle ha seg graviditetstest. Så fikk jeg infall, eller kanskje det var en magefølelse, og kjøpte med meg en jeg også.

Hadde glemt pillen en gang eller to så det var vel litt for det.

Så når fant ut jeg var gravid og fortalte det til typen så ble han(veldig overraskende!) kjempeglad for nyheten. Så ble jeg litt drevet med på bølgen jeg også...

Hadde aldri snakket om det engang heller, selv om vi hadde vært sammen et par år allerede.

Så vi tok det på sparket, det har gått kjempebra og angrer ikke et sekund på det :lol:

Har oppdaget at mine beste beslutninger er faktisk de som blir tatt på sparket, og ikke de velovertenkte og planlagte 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi "bestemte" oss for at vi aldri ville få tid til å få barn, hvis vi skulle planlegge når det passet best......Enten var det ny jobb, husbygging, reisetrang....osv. osv.. derfor bestemte vi oss for at "nå" var sikkert like "dumt" som senere.

:stortsmil:

Vel, vi sluttet med prevensjon og ble gravide etter 6 måneder og innstilte oss da, på å bli foreldre.

Og det har igrunnen "passet" helt fint. Det er vel hva man selv gjør det til....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss etter å ha snakket gjennom hva det vil si å bli foreldre.

Det viktigste for meg var at babyen var like ønsket av oss begge to.

Så nå venter vi bare..... vi tester sikkert 2 blå en gang vi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bodd sammen i 2 måneder da jeg ble gravid første gang - ikke planlagt i det hele tatt. Den blivende pappaen ble kjempestolt og vi gledet oss sammen. Andre gangen jeg ble gravid, planla vi det heller ikke. Det var allikevel like kjekt da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førstemann var et "arbeidsuhell", ikke planlagt i det hele. Men veldig godt mottatt for det :D Andremann planla vi, og testet to blå måneden etter. Tredjemann kom også nokså uventa på oss, ble gravid seks mnd etter andremann. Så nå passer vi oss godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte det vel aldri når jeg tenker etter... Men nå har vi en nydelig datter på 5 mnd. som jeg aldri ville vært foruten! Trodde ikke det gikk an å bli så glad i noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte oss???

Vi var 8 uker på vei når varsellampene begynte å blinke! Har verken planlagt eller bestemt oss for å få barn, men det er ikke mindre ønsket av den grunn. Tvertimot!!!! Hver dag og hvert spark er en stor gave!!!

- det er ikke alt man skal planlegge..... trur jeg.....-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...