Gå til innhold

Har lyst til å invitere henne ut, men

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et par måneder siden ble jeg kjent med en nydelig kvinne igjennom jobben. Vi har god kjemi og mange felles interesser.  Ut fra kroppsspråket hennes så virker det som om hun liker meg veldig godt. Hun tar ofte på meg (armer, rygg, ansikt) mens vi prater sammen, og flørter aktivt med øynene. Første gangen vi møttes spurte hun om jeg var singel, og hvem jeg hadde i kikkerten.   

Nylig fant jeg tilfeldigvis hennes profil på nettstedet match.com. Ifølge denne profilen oppgir hun 180 cm som minimums karv for høyde. Jeg er bare 171 cm høy. I tillegg viser profilen hennes at hun ser etter en mann som er minimum 28 år, mens jeg er bare 25år. Det er umulig å vite hvor viktige disse «kravene» er for henne. Bør jeg fortsatt ta sjansen på å invitere henne ut? Det blir nok litt kleint på jobben fremover om hun avviser meg.

Anonymkode: f7e0b...1eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På grunn av høydekravet ville jeg nok ikke tatt initiativ overfor henne. Mens jeg ser på alderskrav som mer relativt. Det er ikke særlig forskjell på å være 25 og 28 år.

Anonymkode: 8d11e...7f1

Skrevet

Hun virker jo kin! Det er ikke akkurat vanlig å ta folk i ansiktet! Sjangsen er stor for at hun føler at hun gir deg ALLE signaler på at hun er kin og at du aldri tar hintet 😉

Ikke forhold deg til hva hun skriver på et sånt sted! Det er som når en mann ønsker seg en dame med store pupper og så faller han for en med små, da er plutselig ikke store pupper noe viktig lenger, fordi hun han er forelsket i har de mest perfekte puppene i verden. Helt plutselig. Eller damer som vil ha mørke menn meg hår på brystet, og faller for en blond fyr uten ett eneste hår. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høyde og alderskrav er mer et ønske enn et faktisk must. Om du føler dere er en god match er det ingenting i veien for å spørre henne ut! :)

Anonymkode: 5a20b...250

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hun virker jo kin! Det er ikke akkurat vanlig å ta folk i ansiktet! Sjangsen er stor for at hun føler at hun gir deg ALLE signaler på at hun er kin og at du aldri tar hintet 😉

Ikke forhold deg til hva hun skriver på et sånt sted! Det er som når en mann ønsker seg en dame med store pupper og så faller han for en med små, da er plutselig ikke store pupper noe viktig lenger, fordi hun han er forelsket i har de mest perfekte puppene i verden. Helt plutselig. Eller damer som vil ha mørke menn meg hår på brystet, og faller for en blond fyr uten ett eneste hår. 

Noen mennesker er bare veldig fysiske av seg. 

Anonymkode: 9ad7b...90a

• Liker 2
Skrevet

Go for it! :Nikke: hva er det verste som kan skje?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen mennesker er bare veldig fysiske av seg. 

Anonymkode: 9ad7b...90a

Jeg er veldig fysisk av meg, men klår ikke folk i ansiktet, det er å tråkke over folks intimgrenser, respektløst. Men mindre man merker at kjemien er så bra at det er ok. Og da er det gjerne gjensidig tiltrekning.

AnonymBruker
Skrevet

Ta sjansen du. Bedre enn å angre i ettertid

Anonymkode: dec29...118

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Kin?

Anonymkode: 66810...3b5

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kin?

Anonymkode: 66810...3b5

Skal sikkert være keen

• Liker 1
Gjest morhjertegod
Skrevet

Kjør på, dette alders og høyekravet er som regle noe man slenger på en profil, ikke sikkert hun er så opptatt av det. Det verste som kan skje er at du får et nei, lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt sjansen. Det er stor forskjell på å konstruere seg en drømmemann og være selektiv i (nett)datingsammenheng, og å sortere ut menn man allerede har truffet og blitt kjent med. Jeg har også en rekke kriterier som i bunn og grunn ikke betyr så mye hvis riktig person dukker opp.

Anonymkode: afd38...5e0

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, saltyliquorice skrev:

Go for it! :Nikke: hva er det verste som kan skje?

Uutholdelig kleinhet på jobben i uoverskuelig framtid.

Anonymkode: 23a78...a75

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke lagt så mye vekt på det hun har skrevet i profilen sin, kjemi i virkeligheten slår "ønsker" på en datingside ;)

Spør om hun vil finne på noe en dag, det verste som kan skje er at hun sier nei. Og det trenger ikke bli kleint av den grunn, kun om du gjør det kleint.

Anonymkode: 0a4c7...2d3

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Ragnar89 skrev:

Skal sikkert være keen

Keen på engelsk, kin på norsk. 

Skrevet
29 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Kin er vel ikke noe norsk ord? 

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg tror ordet du leter etter er "interessert". :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du eldre enn henne? Og er du like høy eller høyere? Hvis svaret er ja på begge to, så tror jeg ikke de kravene hennes er så viktige i det hele tatt

Anonymkode: a0dfb...f17

Skrevet
3 timer siden, Okapi skrev:

Jeg tror ordet du leter etter er "interessert". :P

Godt noen henger seg opp i det viktige her! Jeg bruker ordet "kin", så nei, jeg lette ikke etter et annet ord. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde bedt henne på date. hun virker kjempe skjønn. go for it.det verste som kan skje er at hun sier nei og det kan være mange grunner til at du inviterer henne ut.

Anonymkode: 1bb92...fa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...