Gå til innhold

Ville du styrt unna?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr på sukker, en fyr jeg i utgangspunktet trodde var en snill, omtenksom og god mann, veldig lik meg på mange måter og vi matchet omtrent på alt. Vi møttes først en gang, så en gang til, før vi hadde to hjemmedater og sex for første gang. Jeg likte han utrolig godt, og han sa han likte meg og, og vi avtalte neste date. Så dagen etter date nr fire, ble han merkelig? Kontakten avtok, han var ikke like hyggelig, men påsto han ville treffes igjen og at interessen var like høy. 

Nå, 1,5 uke senere, har han "avlyst"(ikke dukket opp eller gitt beskjed) 5/6 avtaler vi hadde laget, inkludert nyttårsaften. Unnskyldningene har vært at han har vært syk, ikke orket og at han lukker seg. Utover det har han ikke gitt noen forklaring, vil ikke fortelle om det har skjedd noe, og den interessen som var første uken hvor han ga komplimenter, ville bruke mest mulig tid sammen, han ville kysse meg og se bilder hele tiden, den interessen er bare forsvunnet... Og jeg sitter her som et spørsmålstegn. 

Prøvde ikveld å si at jeg trekker meg litt unna, og at om han virkelig vil ha kontakt så fikk han ta kontakt, og da fikk jeg et vagt svar tilbake om at "det er jeg som vil trekke meg unna, og om det hjelper meg så kan vi godt ta en pause så han får klarnet hodet"....

Hvordan skal jeg reagere på dette? Har prøvd å forklare følelsene mine, spurt han om hans følelser, alt, men 90% av det jeg skriver forblir ubesvart. Han unngår også å lese meldingene mine på fb, selvom jeg ser han er pålogget stadig vekk. Jeg bare skjønner ikke.

Hva ville du gjort? Styrt unna? Det er vel ikke slikt det skal være i en datingfase?

Vi er forøvrig i tjueårene, jeg i starten og han i slutten.Takk for svar :(

Anonymkode: 26622...923

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du trenger spørre en gang. Han gir deg jo krystallklare signaler om at han ikke er interessert, så selvfølgelig skal du styre unna. Hva venter du på? Å få lov til å trygle han om flere sjanser? Jenter i dag må virkelig få seg en god dose stolthet og integritet. Når en mann er interessert, så er du ikke i tvil.

Anonymkode: c5474...fa1

• Liker 4
Skrevet

Next.

• Liker 3
Gjest Holititten
Skrevet

Vondt å si, men virker som han er ferdig med deg nå som dere har hatt sex. Uansett om det er grunnen eller ikke ville jeg styrt unna, i hvertfall for nå. Ikke nødvendigvis for alltid, det kan være en god grunn bak alt (selv om han burde kunne kommunisere) eller at han rett og slett ikke er vant til å date og kanskje ble litt skremt av at ting gikk videre. Hvem vet? Uansett ville jeg ikke pushet på, men heller latt han ta kontakten. Høres ut som om du har gjort det du kan. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at du trenger spørre en gang. Han gir deg jo krystallklare signaler om at han ikke er interessert, så selvfølgelig skal du styre unna. Hva venter du på? Å få lov til å trygle han om flere sjanser? Jenter i dag må virkelig få seg en god dose stolthet og integritet. Når en mann er interessert, så er du ikke i tvil.

Anonymkode: c5474...fa1

Enig i det du skriver, mannen virker ikke interessert i noe mer. Dessverre TS :/ Du kommer nok til å møte noen bedre :)

Men, det siste du skriver "Når en mann er interessert, så er du ikke i tvil.", det er jeg ikke enig med deg i. Mange unge menn er ikke alltid klare på hvor interesserte de er. Mange er redde for avslag, så virker derfor litt tilbakeholdne, noen er redde for å virke desperate osv. Har flere ganger opplevd at kompiser er kjempeinteresserte i en jente, men at de ikke kommuniserer det bra nok (typ "hun kan ikke være interessert, for da jeg hintet kjempevagt om å ta en kafffe, så skulle hun til legen"). 

Anonymkode: 1b232...3ac

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Drittoppførsel rett og slett.

Ingen god mann.

Anonymkode: b050d...f10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt utgangspunkt i at han er ferdig med deg etter sexen, eventuelt møtt noen andre han liker bedre, eller har sex med nå. Han er unnvikende, vil verken møte deg eller svare ordentlig på ting, da er nok løpet desverre kjørt. Du har jo forklart det meste så nå er det han som må ta neste skrittet. Legg han til side, ta det som det kommer. Snakk eller treff andre i mellomtiden f.eks :)

Anonymkode: 488e1...e6d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr på sukker, en fyr jeg i utgangspunktet trodde var en snill, omtenksom og god mann, veldig lik meg på mange måter og vi matchet omtrent på alt. Vi møttes først en gang, så en gang til, før vi hadde to hjemmedater og sex for første gang. Jeg likte han utrolig godt, og han sa han likte meg og, og vi avtalte neste date. Så dagen etter date nr fire, ble han merkelig? Kontakten avtok, han var ikke like hyggelig, men påsto han ville treffes igjen og at interessen var like høy. 

Nå, 1,5 uke senere, har han "avlyst"(ikke dukket opp eller gitt beskjed) 5/6 avtaler vi hadde laget, inkludert nyttårsaften. Unnskyldningene har vært at han har vært syk, ikke orket og at han lukker seg. Utover det har han ikke gitt noen forklaring, vil ikke fortelle om det har skjedd noe, og den interessen som var første uken hvor han ga komplimenter, ville bruke mest mulig tid sammen, han ville kysse meg og se bilder hele tiden, den interessen er bare forsvunnet... Og jeg sitter her som et spørsmålstegn. 

Prøvde ikveld å si at jeg trekker meg litt unna, og at om han virkelig vil ha kontakt så fikk han ta kontakt, og da fikk jeg et vagt svar tilbake om at "det er jeg som vil trekke meg unna, og om det hjelper meg så kan vi godt ta en pause så han får klarnet hodet"....

Hvordan skal jeg reagere på dette? Har prøvd å forklare følelsene mine, spurt han om hans følelser, alt, men 90% av det jeg skriver forblir ubesvart. Han unngår også å lese meldingene mine på fb, selvom jeg ser han er pålogget stadig vekk. Jeg bare skjønner ikke.

Hva ville du gjort? Styrt unna? Det er vel ikke slikt det skal være i en datingfase?

Vi er forøvrig i tjueårene, jeg i starten og han i slutten.Takk for svar :(

Det der skjønner jeg ikke at du orker.
At han hverken dukker opp eller gir beskjed 5/6 ganger sier sitt! Jeg hadde blitt rimelig forbanna om jeg satt og ventet på noen som aldri dukket opp i tillegg til å ikke gi beskjed. At man "ikke orker" er for meg også en veldig dårlig unnskyldning.
Synes du har gjort nok ts :) la heller han ta kontakten (hvis han er noe du vil satse på)

AnonymBruker
Skrevet

Fikk noen svar av ham, han skriver at det ikke har noe med meg å gjøre og at han trenger tid til å fikse opp i "shiten" sin. Spurte om han ville jeg skulle holde meg unna, for jeg klarte ikke helt å finne hva han ønsket jeg skulle gjøre i sms'en, men ikke fått noe svar enda. Får vel bare gå utifra at han tar kontakt om han vil ellr at han faktisk ikke er interessert...  

Syntes dette er vondt.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Uff jeg har også vært borti en type som ikke evnet å kommunisere, bare gikk rundt grøten, lot ting "henge", unngikk å svare på spørsmål og han hadde en unik evne til å svare UTEN å svare om du skjønner? Kunne prate, men uten å egentlig si noe vettugt. Fikk aldri klarhet i noenting, fordi han ikke turte å si ting rett ut. Aldri igjen om jeg kaster bort tid på en slik.

Anonymkode: e6566...e69

AnonymBruker
Skrevet

Det er AKKURAT DET!! Han svarer uten å svare på det jeg lurer på!!! Herregud.. KAN det endre seg?? Kaster jeg bort tid? Bør jeg gi det en sjans? Selvom han har fått flere mener jeg... Ts

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk noen svar av ham, han skriver at det ikke har noe med meg å gjøre og at han trenger tid til å fikse opp i "shiten" sin. Spurte om han ville jeg skulle holde meg unna, for jeg klarte ikke helt å finne hva han ønsket jeg skulle gjøre i sms'en, men ikke fått noe svar enda. Får vel bare gå utifra at han tar kontakt om han vil ellr at han faktisk ikke er interessert...  

Syntes dette er vondt.

Ts

Åh, sukk! De sier aldri at det er på grunn av deg, er alltid noe annet. Jo mer han holder seg unna, jo mer "kaster" du deg etter han. Det kan føles litt kvelende hvis man trenger avstand. Jeg synes det virker veldig tydelig i HI at han ikke er interessert lengre. 

Anonymkode: 28c46...e24

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det du skriver, mannen virker ikke interessert i noe mer. Dessverre TS :/ Du kommer nok til å møte noen bedre :)

Men, det siste du skriver "Når en mann er interessert, så er du ikke i tvil.", det er jeg ikke enig med deg i. Mange unge menn er ikke alltid klare på hvor interesserte de er. Mange er redde for avslag, så virker derfor litt tilbakeholdne, noen er redde for å virke desperate osv. Har flere ganger opplevd at kompiser er kjempeinteresserte i en jente, men at de ikke kommuniserer det bra nok (typ "hun kan ikke være interessert, for da jeg hintet kjempevagt om å ta en kafffe, så skulle hun til legen"). 

Anonymkode: 1b232...3ac

Enig i mye du skriver, men overhodet ikke at "mange menn redd for avslag osv.    Aldri I verden om en mann som digger en dame ikke vil vise det, risikere at hun møter en annen osv!  Menn er ofte klinkende klare når det gjelder å vise interesse.  Ingen vettug mann vil la drømmedama gå . Om en fyr er utrolig treg,  ikke svarer, ullen og utydelig - da er han ikke interessert og ofte også feig. Sorry, det er bare fakta. Syns det er feil når venninner backer og spiller opp under at "han er sikker bare litt usikker, opptatt osv', nær venninne sliter med lite respons.  

Anonymkode: 01902...b16

AnonymBruker
Skrevet

Mer fra meg over- kjære Ts. Det er absolutt ingenting du får gjort I en denne situasjonen. Det beste er å fokusere på alt annet enn han. Du fortjener vel en som digger deg! -:).  Jeg vil anbefale å bare blokkere han faktisk. Har opplevd at par menn har vært på /så av og da bare blokkerte jeg.  Vet nemlig at dette er typer som gjerne  starter å melde sånn rundt påsken/jul/sommerferie igjen. Fullstendig bortkastet opplegg. DA setter de gjerne himmel og jord bevegelse for å komme I kontakt, via venner /dukker opp,  men toget har selvfølgelig forlatt stasjonen for lenge siden. 

Anonymkode: 01902...b16

Skrevet

Trekk deg unna. Kan godt hende det er pga "shiten" hans, men det kan du aldri vite. Gi han tid og spillerom, date andre og ha det gøy. Om han er interessert, evt finner det ut i ettertid kommer han tilbake. 

Datet en fyr ganske heftig i sommer, ting gikk veldig fort. Vi hadde daglig (konstant) kontakt på SMS og jeg sov hos han flere dager i uka. Plutselig hadde han aldri tid til å møtes selvom kontakten på SMS var like heftig. Til slutt gadd jeg ikke mer og sendte en mld der jeg sa noe sånt som "siden du er så opptatt for tiden og aldri har tid til meg fungerer ikke dette for meg lenger" (mld var mye lenger, men dette er essensen). Fikk tilbake at han trengte å være alene og at det ikke var meg. Tenkte det var bullshit og at han ikke likte meg uansett. Fikk mld igjen for en liten stund siden, et halvt år senere om at han trodde han hadde kommet over "shiten" sin. Har nå møttes 2 ganger hvorav et overnattingsbesøk. Er fortsatt veldig usikker på han, og kontakten er ikke like hyppig. Vi får se hva som skjer, men hovedpoenget her er at de kan komme tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en mld på morran idag, hvor han skriver at han ikke gidder legge seg opp i hva jeg gjør og at om jeg vil date andre så får jeg bare gjøre det. Det var ingen bekymring for han hva som skjedde senere...

Ta han på ordet? Syntes ikke det var pent skrevet akkurat. Ts 

Gjest Holititten
Skrevet

Etter den meldingen bør du ikke være i tvil. Dropp han!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en mld på morran idag, hvor han skriver at han ikke gidder legge seg opp i hva jeg gjør og at om jeg vil date andre så får jeg bare gjøre det. Det var ingen bekymring for han hva som skjedde senere...

Der skriver han på en måte rett ut at han ikke vil ha noen fremtid med deg. Jævlig vondt å høre og han virker som en feig tulling, men nå må du bare innse at du må gå videre. Det er mange gullfisk (og noen kråkeboller) i havet. Klem :)

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes dette er vondt.

Ts

Det er med skam å melde at jeg nylig har kjørt samme opplegg overfor en fyr som er interessert i meg. Jeg har ikke klart å avvise ham eksplisitt, så jeg har gitt ham stillebehandling og en sjelden gang svart kryptisk at jeg har det tungt om dagen og bare må konsentrere meg om meg selv. Huff.

Anonymkode: 80152...191

AnonymBruker
Skrevet
Den 6. januar 2016 at 11.10, AnonymBruker skrev:

Der ja, der kom den meldingen. Han jeg datet (som også svarte uten å svare), slang denne i fleisen på meg etter at jeg kom fra en vennemiddag: "Var det ingen menn der for en så søt jente som deg altså?". Ehh? Ok. 

La han gå, ikke kontakt han mer. Han vil ikke. Det er beintøft, men jeg lover det kommer en dag hvor du ler av hele greia og syntes synd på han for at han er så feig. 

Anonymkode: e6566...e69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...