Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette?:-/ Med bilde

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt slike ringer under øynene så lenge jeg kan huske. Lurer på om det er noen måte å bli kvitt dette? Ringene går påenmåte innover, og dette synes veldig godt i lys. Huff :-/ Lurer på om det er noe jeg bør gjøre? Sove mer/ spise noe spesielt/ prøve noen spesielle kremer? Eller om det er noen mat jeg bør kutte ut? Er lut lei av å føle at jeg ser så sliten ut :-( Å bruke mye sminke er for meg ikke noe alternativ, da dette sliter på huden og gjør det mye verre.... 

image.jpg

image.jpg

Anonymkode: 1d4aa...472

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest cheshirecat
Skrevet

Du har nydelige øyne 😍

AnonymBruker
Skrevet

Det der er jo ingenting! 

Anonymkode: 3a444...ede

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, synes jeg du har skjønne øyne og synes ikke "ringene" under øynene er så fremtredende. :)
Men forstår at det ikke hjelper så mye kanskje, om du selv føler det sånn.. Noen små dråper med en god concealer bruker jeg under øynene når jeg føler at jeg er litt ekstra sliten. 

Anonymkode: 29b2d...171

• Liker 1
Skrevet

Må du slutte å tulle! Jeg ble glad av å se de øynene dine jeg. De er så åpne og sminkefri og bare vakre rett og slett, du har så pene øyne! Er det ikke typisk at man skal henge seg opp i ting som andre ikke ser en gang. :) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig snille alle sammen er, tusen takk😃 Håper uansett noen har noen råd!

Anonymkode: 1d4aa...472

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med noe av det samme, bare mye verre... Du har ikke tilfeldigvis brukt hydrokortison øyesalve da du var barn/yngre?

Anonymkode: 1dea8...d79

Skrevet

jeg har også slike! håper noen kommer med gode råd

AnonymBruker
Skrevet

Dette er virkelig ingenting. Jeg har der mye verre og alltid hatt det... Bruk concealer for å lysene området. 

Anonymkode: 62ed0...3b2

• Liker 2
Gjest marizz
Skrevet (endret)

Synes ikke det var så ille faktisk! Du kan jo bruke litt concealer bare akkurat under øynene om du vil skjule det. Trenger nødvendigvis ikke å ha noe mer sminke enn det :) Du har veldig fine øyenvipper forresten! Øynene var også fine altså, men øyenvippene dine ser så fine og naturlig ut, i motsetning til folk som bruker mascara :) 

Endret av marizz
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en slik.

garnier-eye-roller-1009-lgn.jpg

Anonymkode: 51e36...786

AnonymBruker
Skrevet

Tuller du?? Det der er den looken jeg liksom sikter mot..jeg har mye mer markerte ringer under øynene. Er veldig blå, og går liksom innover som du også beskriver. Jeg bruker alltid øyekrem, uten at jeg tror det gjør noe annet enn å gi fukt, og alltid concealer om jeg går ut. Er redd samboeren skal bli mistenkt for kvinnemishandling hvis ikke, så ille er det :dry: 

Tror det er fordi man har tynn hud der, noen tynnere enn andre. Noen har også blodårer tettere oppunder huden, som meg. Da ser man blå ut. Er nok lite å gjøre med det. 

Anonymkode: 2d757...020

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det var noe ille i det hele tatt, men vet at det går an å bruke restylane fyll der for å fylle opp "gropa".

Anonymkode: 7ac2c...a1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei.  Let etter kremer som hjelper, og ellers finnes det en behandling som heter tear through eller noe. Men ville nok sjekket ut litt kremer osv først, og gode consealere. 

Anonymkode: 8dc4a...118

Skrevet

Noe å klage på? Synes alle har ringer og eller poser under øynene jeg. 

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det er ofte genetisk. Jeg har litt ringer selv, og bruker DENNE metoden for å kamuflere de (begynner ca. 3 min inn i videoen). Jeg anbefaler å drikke nok vann og passe på jernlageret, da jernmangel også er noe som kan gi litt markante ringer under øynene og få deg til å se litt trøtt ut. Å ha riktig pusteteknikk er også viktig for å få optimal okygentilførsel i kroppen, og kutte ut alt av nikotin om du røyker eller snuser. Trening er også noe som hjelper for å se mer fresh ut på daglig basis, føler ansiktet alltid ser mer våkent ut etter en god treningsøkt. 

Huden rundt øyet er den tynneste på hele kroppen, så det er viktig å behandle den varsomt og bruke en rett øyekrem for å tilføre fukt. Påfør produkter med ringefingeren og ikke dra eller dytt for hardt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...