AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Del Skrevet 5. januar 2016 Hei! Hadde funnet hotell og fly og var klar til å bestille da jeg tilfeldigvis skulle sjekke om det stod noe på nett om temperaturen der i februar måned- OG jeg fikk sjokk! Er det bare rundt 18-20 grader der da?? Tenkte meg nord på øyen....:( Noen som har vært der på denne tiden av året? hilsen skuffa.. Anonymkode: 1553e...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Del Skrevet 5. januar 2016 Det er jo vinter der også i februar. Ikke vinter som her hjemme, men dog. Mellom 12 og 18 grader kan du nok forvente. Anonymkode: f85f9...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Del Skrevet 5. januar 2016 å nei:( Anonymkode: 1553e...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palamina Skrevet 5. januar 2016 #4 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) http://www.holiday-weather.com/tenerife/averages/february "Temperature and weather vary hugely between the north and south of the island. In the north, such as in Puerto de la Cruz and Santa Cruz de Tenerife, temperatures are lower and rainfall is more intense than in the southern resorts, such as Los Gigantes and Playa de Las Americas. With this in mind, if you want to spend the majority of your holiday sunbathing, you’re best off sticking to the south of Tenerife in February." Det er nok helt ok i februar, men ikke strandferie liksom. Endret 5. januar 2016 av palamina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Del Skrevet 5. januar 2016 Takk for tipset! :) -ts Anonymkode: 1553e...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enirt Skrevet 5. januar 2016 #6 Del Skrevet 5. januar 2016 Var der i påsken i fjor, det sto på nettet at det var 15 grader, når jeg kom var det 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Del Skrevet 5. januar 2016 Jeg har vært på Tenerife i Puerto del la Cruz i november, desember og i februar og vil har ligget og solt oss og gått i singlet og shorts hver gang. Litt skyer har det vært, med det er det alltid i nord. Men det blir kaldt med en gang sola går ned. Anonymkode: 1bbae...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #8 Del Skrevet 5. januar 2016 Hmm....jeg ser på nettsiden som noen over har henvist til, at det er en del regn både på tenerif og gran canaria i jan-feb...Kjipt om hele ferien går med til å sitte inne liksom..æsj...liker ikke ustabilt vær!:( Andre som har erfaringer? -TS Anonymkode: 1553e...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 6. januar 2016 #9 Del Skrevet 6. januar 2016 Det er som regel fint på dagtid, deilig å ligge på solsenga, men kan blåse litt for mye på stranda. Bør ha med tynn jakke til kvelden. Har vært der både i desember, januar og februar - været skifter, men er stort sett bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 6. januar 2016 #10 Del Skrevet 6. januar 2016 Da vi var der i mars i fjor (som jo skal være varmere enn feb) var det relativt overskyet og kaldt tre av seks dager og glovarmt de resterende tre. Dog endel vind. Temperaturen du nevner i Hi stemmer bra med mine erfaringer (har og vært på gc) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 6. januar 2016 #11 Del Skrevet 6. januar 2016 Tenerife nord, f.eks. Orotavadalen, er frodig og fin på denne årstida, noe helt annet enn det triste ørkenlandskapet i sør. Men er å ligge i sola det eneste som interesserer, bør du heller satse på søndre del av øyene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 6. januar 2016 #12 Del Skrevet 6. januar 2016 Mamma er der nå og det ligger rett oppunder 30 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #13 Del Skrevet 6. januar 2016 2 timer siden, Sol79 skrev: Mamma er der nå og det ligger rett oppunder 30 grader. Det var gode nyheter! Er det sol også?:D -TS Anonymkode: 1553e...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #14 Del Skrevet 6. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var gode nyheter! Er det sol også? 30° i januar ute i havet uten at sola skinner? Høres det sannsynlig ut? Anonymkode: 9fb38...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #15 Del Skrevet 6. januar 2016 Det er i hvert fall det Yr sier. Regn og 31 grader i morgen, men som de neste dagene. http://www.yr.no/sted/Colombia/Magdalena/Tenerife/langtidsvarsel.html Dessverre kan det være et helt annet vær når TS skal reise, og det vanlige er at det vil være ganske mye kjøligere. Anonymkode: f114f...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå