Gjest Kari O. Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 Hei Jeg har lurer kanskje på om jeg skal ta en SprayTan behandling før bryllupet mitt. Tar gjerne imot noen råd. Kanskje noen som kan anbefale et sted for en slik behandling. Jeg bor i Ski, men kan selvfølgelig dra til Oslo. På forhånd takk;) Kari (Kari, jeg tok vekk etternavnet ditt i brukernavnet. I følge reglene våre kan du ikke identifisering deg selv gjennom navn. Reglene våre finner du her. Håper du får et flott bryllup! Litago - moderator)
Gjest Ethereal Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 Du bør i hvertfall passe på at du har peelet og smurt kroppen din godt på forhånd, men jeg tror at du skal være fri for krem når du skal behandles.
Gjest Madden Skrevet 9. oktober 2004 #3 Skrevet 9. oktober 2004 Du skal peele og skrubbe kroppen godt dagen før spraying, da skal du også smøre deg inn med fuktighetskrem. Den dagen du skal sprayes skal du ikke ta på hverken kremer eller sminke. Til nød ansiktskrem..men den må fjernes før sprayingen! Du skal heller ikke dusje den dagen du har sprayet deg. Veldig viktig å peele godt på forhånd for å sikre godt resultat!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå