Gjest hockeyfrue Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Er det noen som har vært i Moskva og har et hotell de kan anbefale? Tenkte å gi billetter til hockey VM i bursdagsgave til samboeren min, og jeg må jo da også bestille flybilletter og hotell. Etter planen drar vi onsdag 11. mai og blir til søndag 15. Jeg har aldri vært i Moskva, og aner ingenting om hva slags standard det er på hotellene der nede. Vi (jeg, hehe )er opptatt av at det skal være rent og pent, gjerne av litt høyere standard. Pris er ikke så viktig, men jeg vil helst at det skal ligge sentralt til slik at vi kommer oss lett rundt. Noen som har noen tips?
JHF Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Jeg bodde på Moscow Marriott Tverskaya Hotel under mitt opphold i Moskva. Veldig bra sentralt hotell, nær undergrundsbanen og med gåavstand inn til Kreml, Røde plass og andre turiststeder. Området rundt føltest trygt og jeg gikk alene langs Tverskaya uten å oppleve noen problemer.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Da jeg innimellom var i Moskva for lenge siden, pleide jeg å bo på Hotell Ukraina - en gigantisk, stalinistisk bygning (de har mange bygninger som er bygget i samme stil i flere andre russiske byer) med enormt mange hotellrom. Husker det var mange barer og restauranter der - noen var lugubre der nattens kvinner satt og røykte i baren og speidet etter vestlige businessmen. Jeg prøvde å google dette hotellet, og ser at det nå heter Radisson Royal hotel eller noe slikt. Og har blitt mer luksuriøst. Husker at vi tok trikken inn til byen, og sånn sett er det ikke kjempesentralt. Men det var bare så kult/harry/spektakulært å bo der at jeg ofret den sentrale beliggenheten med glede. Ser hotellet i sin nye form (Radisson) har fått svært god omtale på tripadvisor... Anonymkode: 1a502...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå