Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å farge håret, vil dra til frisøren i morgen. Fant denne Hårfargen, finner ingen bilder som viser den litt bedre så lurer på om noen vet hvilken farge jeg kan kalle det, eller bildet jeg kan vise til frisøren som viser det litt bedre? 

Lurer også på hva dere synes om fargen?

Jeg har brune øyne, naturlig har jeg mørkt blondt hår, eller litt kommunagrått nesten. Jeg er blitt fortalt at jeg er nøytral i forhold til hudtone, heller kanskje litt mot kald. Hatt litt mørktere hår en stund men redd et gjør meg blekere. Er greit blek i huden, men ikke kjempeblek! Tror dere dette kan passe meg? 

Anonymkode: 21473...642

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er fin, men kjedelig synes jeg.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kikket litt mer og vurderer nå en hombre. Er det fremdeles in? Jeg synes det er så fint.. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Synes den var veldig fin ( den på bildet ).

Anonymkode: 40be4...e63

Gjest 123Sol
Skrevet

Kjedelig, og liker ikke "gule" hårfarger. Det heter dessuten ombrè og det er vel ikke så in nå som før, men hva så.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lyst til å farge håret, vil dra til frisøren i morgen. Fant denne Hårfargen, finner ingen bilder som viser den litt bedre så lurer på om noen vet hvilken farge jeg kan kalle det, eller bildet jeg kan vise til frisøren som viser det litt bedre? 

Lurer også på hva dere synes om fargen?

Jeg har brune øyne, naturlig har jeg mørkt blondt hår, eller litt kommunagrått nesten. Jeg er blitt fortalt at jeg er nøytral i forhold til hudtone, heller kanskje litt mot kald. Hatt litt mørktere hår en stund men redd et gjør meg blekere. Er greit blek i huden, men ikke kjempeblek! Tror dere dette kan passe meg? 

Veldig fint! Og ser naturlig ut! ( tipper 0.5% av norske "blondiner "faktisk er det-; ( 

Anonymkode: acc8f...978

AnonymBruker
Skrevet

Enig at den er kjedelig og litt grå mus i fargen alene, men alt kler den smukke! :) Men hva med en litt kastanjefarget dempet oransj? Det er veldig flott !

Anonymkode: 936e8...e7f

Skrevet

Dersom du liker ombre så synes jeg du skal gå for det. Viktigere å finne noe man trives med enn å følge moten.

Ellers så synes jeg fargen på bildet var fin men kjedelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ombre er veldig fint, og vil gå fra brunt og nederst skal det være en veldig lys farge. Synes bare den jeg viste på bildet var så søt men dere har nok rett i at den er litt kjedelig. 

Jeg har nå alltid hatt ensfarget hår, og sett masse på ombre bilder i dag, så skal til frisør og få til det i mrogen. Det eneste jeg er redd for er at det blir et veldig markant skille mellom fargene, det vil jeg ikke. Men dette var jo så mange som hadde i fjor at de fleste frisørene har vel lært å gjøre dette ordentlig nå? 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Mellomblondt med varme toner? Synes absolutt det var fint. 

Anonymkode: 6b5e5...e93

Skrevet

Fargen heter vel honningblond, og om man kler den kommer helt an på hudtonen. Har du varmgul teint i huden er den veldig fin, men ikke hvis du har kalde farger.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ta med bilder til frisøren slik at han/hun ser hva du vil ha. Men skal du ha ombre/balayage bør du gå til en frisør som kan dette, for det er lett for uerfarne frisører å kødde det til da det skal litt til for å få det naturlig og få frem rett farge. Du kan se om frisørsalongen din har instagram og legger ut bilder av det de har gjort f.eks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...