-Fisken- Skrevet 8. oktober 2004 #1 Skrevet 8. oktober 2004 Noen som vet om noen sider hvor man kan lese om de forskjellige partiene, helt informativt og saklig, ikke appelativt i det hele tatT?
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #2 Skrevet 8. oktober 2004 JEg regner med at de ulike partienes programmer er tilgjengelig via hjemmesidene deres. Der får de i hvert fall fremme politikken sin uimotsagt. Ellers er det vel sant det meste som står på internett? Prøv for eksempel www.valhallablogspot.no
-Fisken- Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2004 JEg regner med at de ulike partienes programmer er tilgjengelig via hjemmesidene deres. Der får de i hvert fall fremme politikken sin uimotsagt. Ellers er det vel sant det meste som står på internett? Prøv for eksempel www.valhallablogspot.no Ok. Men den linken der funka ikke. :-(
Gjest Valhalla Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 Nei det er en del av Trøffelheltens mobbekampanje mot meg, han er en stakkarslig liten blå fyr.
Gjest lurven Skrevet 12. oktober 2004 #5 Skrevet 12. oktober 2004 ja jeg synes det er teit av trøffelhelten å gå til person angrep på deg fordi han ikke er enig i dine meninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå