-Fisken- Skrevet 8. oktober 2004 #1 Del Skrevet 8. oktober 2004 Noen som vet om noen sider hvor man kan lese om de forskjellige partiene, helt informativt og saklig, ikke appelativt i det hele tatT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #2 Del Skrevet 8. oktober 2004 JEg regner med at de ulike partienes programmer er tilgjengelig via hjemmesidene deres. Der får de i hvert fall fremme politikken sin uimotsagt. Ellers er det vel sant det meste som står på internett? Prøv for eksempel www.valhallablogspot.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 8. oktober 2004 JEg regner med at de ulike partienes programmer er tilgjengelig via hjemmesidene deres. Der får de i hvert fall fremme politikken sin uimotsagt. Ellers er det vel sant det meste som står på internett? Prøv for eksempel www.valhallablogspot.no Ok. Men den linken der funka ikke. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 8. oktober 2004 #4 Del Skrevet 8. oktober 2004 Nei det er en del av Trøffelheltens mobbekampanje mot meg, han er en stakkarslig liten blå fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. oktober 2004 #5 Del Skrevet 12. oktober 2004 ja jeg synes det er teit av trøffelhelten å gå til person angrep på deg fordi han ikke er enig i dine meninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå